Ga naar inhoud


Windows 10 mail werkt niet zoals ik zou willen


maja

Aanbevolen berichten

Het volgende is mij gebeurd, ik wilde een mail versturen met een heel stel adressen. Na verzending stond er mail kan niet verzonden worden controleer of de adressen kloppen of dat het concept niet te groot is. Maar hoe ga je controleren. Je kunt er niet zo makkelijk achterkomen wat de fout is. Uiteindelijk heb ik het geprobeerd via webmail. Daar lukte het wel en er stond de fout ook bij er klopte een paar adressen niet. Wat mij er aan stoort is dat je het zelf kunt uitzoeken terwijl windows 10 mail dat ook zou moeten kunnen. Wat denken jullie daarvan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


4 minuten geleden zei maja:

en er stond de fout ook bij er klopte een paar adressen niet.

nu heb ik veel email clients gebruikt maar dat voorkomt geen enkel programma dat ik ken

meer nog, foutieve adressen moet je altijd handmatig wissen opdat ze niet in je adresboek opgenomen worden!

als je verkeerde referenties aan de software geeft zal die software dat niet automatisch verbeteren het is geen A.I.

nog niet

 

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij outlook 2007 ,wat ik nu niet meer gebruik omdat het niet neer ondersteund wordt , werd ook aangegeven als er een verkeerd adres bijstond. Het kan toch ook voorkomen dat iemand overstapt naar een andere mailserver waardoor je niet weet dat het mailadres veranderd is. Ik vind het dan wel handig dat je bericht krijgt welk mailadres niet klopt en dat de mail wel weggaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...