Jump to content

Sab Titan FTASC SE

Guest

Recommended Posts

Beste forumleden,

Wie van jullie is er in het bezit , net als ik , van een Sab Titan FTASC SE ?

Op bladzijde 16 van de gebruiksaanwijzing onder punt 10.1 satellietinstallatie, wordt gesproken over de satellietlijst , maar het is mij niet duidelijk ,

of je nu ook satellieten kunt toevoegen, of verwijderen.

In de satellietlijst zie je wel, naast de gewone satellieten ,staan de vermelding :  satellite 1, satelite 2, satellite 3, satellite 4, satellite 5, satellite 6 en satellite 7.

Als je toch satellieten kunt toevoegen , en/of verwijderen , hoe werkt dat dan, want in de gebruikershandleiding staat niets concreets.

Beste paaltjens, 

Ik heb geen Sab Titan FTASC SE maar de Sab Titan Micro se. Maar ik denk dat het menu het zelfde is. Probeer het volgende,

Menu -- Installatie --Satelliet installatie dan krijg je het scherm zoals op foto 1,  druk nu op de afstandsbediening links onder op de toets SAT dan krijg je een scherm zoals foto 2 en hier kan je met de kleuren toetsen op de afstandsbediening wijzigingen aanbrengen zoals in de onderste regel staat aangegeven, succes.1.jpg.c310c611f83b55d008be4b6e07244c4c.jpg2.jpg.ef036665a4089e492dd131f3c6a27fba.jpg

Edited by satkijker

Van horen zeggen of zelf uitgeprobeerd?