Ga naar inhoud


switch


dream timmy

Aanbevolen berichten

Hallo ik heb in mijn opstelling een Chess CMS 17/6 Disecq 2.0 hangen. ik denk dat deze de geest heeft gegeven na 10 jaar. Ik heb op geen van de ontvangers nog ontvangst en de switch piept. Ik zal deze dus moeten vervangen denk ik maar ik kan geen vinden. ik zou dan ook ineens de uitgangen uitbreiden naar minstens 8. Welke raden jullie me aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens mij zit het verschil in deze twee typen in het feit dat in de profi-class 0 to 15 dB attenuators in zitten waarmee je de signaalsterkte van alle vier de satellieten op gelijk niveau kunt instellen om de goede werking te verkrijgen van de multiswitch.

Voor een goede werking van de multiswitch mag het maximum Input level voor satellietsignalen 90 dBuV zijn. Dat is per satelliet en per kwadrant (totaal 16 ingangen) in te stellen.

 

 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei dream timmy:

 

Kan ik ondertussen via een noodoplossing naar bv 1 zender kijken? 

Ja , eerst kijken welke freq. die zender heeft op welke satelliet , hoger als 11.700 is HIGH band aansluiting , HORizontaal  of VERTikaal moet je ook juist kiezen 

Dan de betreffende aansluiting van de juiste lnb verbinden met de kabel van de ontvanger / TV waar je beeld op wilt hebben .

aangepast door trust

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...