Ga naar inhoud


windows 7 update fout 0x80070005


Checkin

Aanbevolen berichten

Andere machine, ander fout melding.

 

Windows update

 

Ik krijg de fout melding Windows update fout 0x80070005 (2018-01-26(-08_40_08)

 

Deze melding komt als ik probleem oplossing draai voor windows update

 

update historie, zie bijlage.

 

 

 

 

 

fout tb.png

aangepast door Checkin

Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Al wat avondjes zitten vogelen om het probleem uit de wereld te krijgen wat nog niet gelukt is.

 

Windows help pagina kwam op den duur zelfs met het voorstel om te upgraden naar Windows 10 ..... tja dat is niet meer gratis :cry:

Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zelf heb met alle Windows 7 computers een zelfde aan problemen mogen meemaken, alsof M$ het erom doet. Na lang klooien was het probleem per computer verschillend opgelost. Je zult door moeten blijven zoeken tot je zelf die oplossing gevonden hebt en dat is veel zoeken en lezen op het internet en M$ patches installeren om de zaak weer op gang te krijgen. Echt je zult er op los moeten met Google en dan specifiek zoeken naar de dingen waar jij last van hebt anders kom je er niet meer uit. Hier heeft het van enkele uren tot weken geduurd voor het opgelost was met alle computers. Maar 1 ding is zeker dat je wat gemiste of hulp updates/patches met de hand zal moeten installeren om de boel op te lossen, het is juist de vraag welke?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Penthe:

Als dat nog mogelijk is dan is dat vast met de "Media Creation Tool" van Microsoft.

 

 

Ben via een link naar een Windows 10 setup gekomen, echter is nu de vraag:

 

Gereed voor installatie -> Windows 10 installeren ......

 

Heb ik nu een upgrade ? of komt later de vraag dat ik alsnog een licentiecode moet ingeven ? ( nieuwe licentie code invoeren (kopen))

 

Is het nog mogelijk om eventueel terug te keren naar Win7, of de installatie af te breken als blijkt dat er toch een nieuwe licentie code ingegeven moet worden ?

 

 

aangepast door Checkin

Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...