Ga naar inhoud


stream


dreamboxzrend

Aanbevolen berichten


  • Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Als je een zender mist en je hebt een website waarop die te zien is, meldt deze dan. Bij de meeste is de URL te achterhalen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dit kan ik vinden voor Kosovo, uitgaande van deze lijst: https://en.wikipedia.org/wiki/Television_in_Kosovo

Mochten er zenders ontbreken in die lijst op Wikipedia, en kan je een website vinden met een werkende stream, dan kan ik kijken of die te achterhalen is.
Van Rrokum TV en RTV Besa kon ik wel een website vinden met een stream, maar de URL die ik eruit kon halen had een hash die regelmatig veranderd, dus werkt die stream maar tijdelijk.

Als iemand anders daar wel een URL uit kan halen die permanent werkt: Be my guest.

userbouquet.kosovo.tv

userbouquet.kosovo.radio

 

Heb je ook ontvangst van Eutelsat 16A, dan deze lijst waarbij de satellietzenders er ook bij staan:

userbouquet.kosovo.tv

userbouquet.kosovo.radio

Voor een aantal zenders van de satelliet zal je een kaart van AlbanicaSat moeten hebben. Geen idee waar je die vandaan kan halen.
Ook in DigitAlb en Tring pakket zitten zenders uit/voor Kosovo.

 

Als je de snp-picons van Ocram gebruikt, dan zal op de meeste zenders ook een picon komen, deze heb ik vandaag gemaakt en zullen z.s.m. toegevoegd zijn (1 à 2 dagen).

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...