Ga naar inhoud


Het nut en de werking van oscam.dvbapi?


Aanbevolen berichten


  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Inderdaad. Ik heb mijn vernieuwde cd kaart, mijn vader zijn tvv kaart, en mijn kameraad heeft ook zijn kaarten.

als men even de rubriek schotelpark erbij neemt, zal je lezen, dat het niet zeker is dat ik op mijn nieuwe plaats astra 3 zal kunnen ontvangen.

een foto zal je tonen, dat het een intern ip adres is:

 

B3209333-9A51-427B-9E03-9A35730D55EB.png

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe krijg ik mijn vervang kaart van firmware i4a naar i4g?

Of is een nieuw topic nodig?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogmaals vraag ik me af wat daar het voordeel van is, maar dat weet niemand geloof ik.

 

Als je eens begint de Global EMM's door te laten.

Vinkje weghalen bij 'Blockemm: global' en afwachten.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met firmware I4A, kan je maar 2 kanalen decoderen, en met I4G, 4 kanalen.

Niet voor mij, maar ik heb me laten vertellen dat I4G nodig is voor fox sport 2 en andere hoger beveiligde kanalen te decoderen.

Globall emm staat uit, maar ik krijg foutmelding in de log.

Probeer nu met de kaart in delta cam.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je ook een bron waar je die info over de verschillen tussen I4A en I4G van hebt?

 

Welke foutmeldingen krijg je dan?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vroeger hier nog gelezen.

Bij I4a, gaat bij aanvragen 3de sid het beeld op zwart. Bij I4G niet.

De rest ken ik niet zo.

aangepast door sattv4iedereen

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Intussen staat de kaart met behulp van de delta cam op I4G, en werkt het verlopig goed.

De solo2 komt soms blokvast te staan.

Of dit pli of iets anders is?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen Deltacam of andersoortig CD-apparatuur. Heb de blokkade van de Global-EMM's uitgezet.

Hopelijk zal dat ook werken.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat ook gewoon met oscam of cccam, gewoon na een x-aantal EMM's de kaart even er uit trekken en terug duwen, dan komt ie vanzelf op de I4G te staan

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Tonskidutch:

hij moet zeker oude cammetjes kwijt op een tweedehandssite

ik hoef m niet

????

Oude cammetjes kwijt?

Waar haal je dit nu vandaan?

Behalve de hoger beveiligde kanalen doet de delta cam het nog goed voor M7.

Andere zaken doet die ook nog goed.

Die gaat de deur niet uit.

Ik weet ook wel dat aston en magic niks waard zijn, en die liggen hier stof te vergaren.

Ps, ik gebruik oscam, maar even de delta voor activatie en upgrade van mijn nieuwe M7 kaart.

aangepast door sattv4iedereen
Toevoeging

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...