Ga naar inhoud


Eutelsat 7 west of eshail sat


ousselg

Aanbevolen berichten

Is het mogelijk om in Noordwijk (zuid Holland) bein sports hd te ontvangen via eutelsat 7 of eshail sat? Ben een grote voetbal fan en heb ook Ziggo sport maar mis soms de passie die ze bij bein sports met het commentaar wel hebben.

 

Ik heb van verschillende mensen gehoord dat dit vrijwel onmogelijk is maar kan iemand dit beaamen hier? En als het wel mogelijk is graag hulp erbij. Dit is 1 van mijn grootste wensen namelijk. Bein Sports ontvangen via iptv levert nooit de gewilde kwaliteit op.

 

Thanks.

Link naar reactie
Delen op andere sites


2 uur geleden zei December10:

Met 180 cm moet het wel te ontvangen zijn . Mag je zo grote schotel wel plaatsen of heb je een grote tuin.

 

2 uur geleden zei ousselg:

Heb een grote tuin en heb de schotel boven de schuur hangen. Of ik groter mag weet ik niet 100% zeker overigens maar 120 en 180 scheelt niet mega veel.

 

Vraag even na bij de gemeente en of woning coöperatie of er voorwaarde zijn om schotel format te kunnen plaatsen. Voordat de buurt opmerking maakt over de schotel.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bij een schotel van 180 cm zul je vermoedelijk een bouwvergunning nodig hebben.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei ousselg:

Ik heb een schotel van 120 cm maar ben bereid een nieuwe te kopen. Kan jij of iemand mij helpen met het uitzoeken wat er nodig is en evenveel met het afstellen. 

Met het goed uitrichten van je 120 cm schotel moet hij zeker te ontvangen zijn. Hier op mijn visiosat 90 cm met Inverto black ultra lnb te ontvangen met weinig reserve.

0829Satfeeds-DX_23.png

Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Even gekeken, dit zijn de regels,

2. Als u een schotelantenne wilt plaatsen dan moet deze antenne: a. een doorsnede (diameter) hebben die maximaal 2 meter is. b. inclusief de drager, niet hoger zijn dan 3 meter (vanaf de voet gemeten

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou nog wachten met 180 cm en even proberen met 120 cm.
Hier met 120 cm Channel Master prima beeld van beIN Sports op Eutelsat 7 West A: signaal 9dB (S 90%/Q 59%) op Satlink meter.

Let wel, alleen beIN Sports News en beIN Sports Global zijn ongecodeerd.

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat

Badr 5 & Es'hail 1 

26.Eoost hier zit meeste van beinsports plus 4k kanaal

 

Ja man , ben dringend aan een nieuwe bril toe.  😎

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Crazy Sat:

 

Ja man , ben dringend aan een nieuwe bril toe.  😎

 

Wie er aan een nieuwe bril toe is weet ik niet maar op Badr-5 zit Bein niet meer.  

Als ik die zenders van Bein zou willen ontvangen kies ik toch voor Eutelsat-7,3 West, op 12475-V- Bein sport HD met 13,6-DB,  en op Es'hail op 25,5 oost op 11566-H- Bein sport HD met 8,3-DB.

Met 180cm schotel

aangepast door satkijker
aanvulling

 

Van horen zeggen of zelf uitgeprobeerd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...