Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Altobelli

tuner dvbs2x hd 51

Aanbevolen berichten

Ik heb heden mijn tuner verwisseld  met dvbs2 naar dvbs2x.

Het vreemde is dat ik op een aantal satellieten/ zenders geen beeld heb

23,5 E en 9 E geven  helemaal geen signaal, ook niet op de fta zenders.

Heb een transponderscan gedaan, geen resultaat.

Duitsland en Engeland geven wel veel zenders door, maar ook niet allemaal.

Ik heb een draaibaar systeem, gebruik usals.

Het lijkt mij stug dat de tuner stuk is, want dan moet hij nergens beeld op geven.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb het inmiddels opgelost.

Ik heb de frequenties handmatig gewijzigd met een paar stappen omhoog en daarna had ik wel beeld.

Dus deze tuner wijkt wel af van de bestaande tuner.

Jammer dat de box geen blindscan funktie heeft.

Dit even ter info als andere gebruikers hier ook mee te maken krijgen

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Wie is er online   0 leden

Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

• Gerelateerde inhoud

• Door rakkie
      Sinds enige tijd werkt Mediaportal niet meer op mutant,met openpli,heeft uitstekend gewerkt,maar nu komt melding,nieuwe versie,maar het lukt niet!!heeft iemand de nieuwe versie,dan oude eraf en nieuwe erop,dank bij voorbaat!!
    • Door johnno
      Voor DVB T2 ontvangst heb ik mijn Mutant HD51 doorgelust naar mijn Samsung TV.
      Als ik echter mijn TV tuner wil gebruiken dan moet ook de Mutant ingeschakeld zijn.
      Doe ik dat niet, dan heb ik geen ontvangst.
      Is dit specifiek een probleem van mijn ontvanger, of speelt dit bij elke Mutant HD51?

Ik vind het merkwaardig, omdat ik de HD51 wel via mijn modem kan benaderen terwijl deze uitgeschakeld is.
      Via de computer is ieder kanaal dan beschikbaar, zowel van satelliet als DVB T2.
    • Door R@oul
      Hallo,
      Mijn Mutant Hd 51 geeft na het kiezen van een andere zender even zo'n 2 seconden goed beeld
      dan gaat het scherm zo'n 2 seconden op zwart en dan daarna geeft hij wel een blijvend goed beeld.
      Dit euvel gebeurd niet bij iedere zender.

Wie weet wat hier de oorzaak van is.

Al vast vriendelijk bedank voor eventuele bruikbare sugesties.

Gr, R@oul
    • Door tokkio
      De mutant 60k zou een zeer snelle sat ontvanger zijn ,met Multiboot-functie met E2 Linux OS & Android,alleen staat er dan bij"Android is later beschikbaar"wat bedoelen ze met later, is dat 5 jaar ,of nooit?
      Dus is dat verkopers praat,want zo een mutant 60 4K  met Android is nergens te vinden,en stel dat ik mij zo een aanschaf , hoe kunnen ze dan die Android er vanop afstand inzetten?

• Door Altobelli
      Ik ben gisteren op de open HDF 6.5 en open ATV 6.4 site de images van 24-04-2020 tegengekomen
      voor de Mutant HD 51 usb toepassing en nu ook recovery_emmc, allebei zip bestanden.
      Ik gebruik voor de HD51 altijd de usb, heeft iemand ook ervaring met de recovery_emmc_zip.
      Ben dat voor de HD51 nog niet tegegekomen, wel voor de HD60.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Lees alvorens je verder gaat onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.