Ga naar inhoud


Telenet, ondertiteling BBC 2 verdwijnt niet


de mon

Aanbevolen berichten

Op 19 stond die bbc 2 en gaf bij 't nieuws enz ondertiteling. Ik heb die zender verhuisd naar een lege plaats en er een andere bbc2  gezet die toen geen ondertiteling had.

Even ging dat goed bb maar nu is't weer van't zelfde, de nr 19 bbc2 is terug met zijn ondertiteling en die eerst verplaatste heeft geen ondertiteling. 

Normaal zijn er toch geen 2 dezelfde bbc 2's maar is ene  HD en de andere een gewone.

Op A2 sat zit bbc HD en die doet geen ondertiteling. Wellicht teletext via Telenet om bbc HD te kopen?

 

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites


In de standaard zenderlijst van Telenet zit BBC One HD op 62 en BBC One SD op 120, BBC Two zit op 121.

 

Onderschriften (subtitles) zet je aan en af via de afstandsbediening die bij de digicorder hoort - via de button TEXT, net boven de rode button RECORD.

 

Op satelliet zet je de subtitles aan en af via de afstandbediening van je sat receiver.

aangepast door pollegazon
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zenderlijst heb ik vroeger al aangepast, maar staat er ook bbc 2 HD ergens bij? Ik geloof ook niet dat HD vermeld staat bij bbc1 bij Telenet. 'k Probeer het morgen wel eens, dank.

Op satelliet heb je wel die keuze van bbc en bbc HD. 

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is verschil, klank is ietwat anders tussen de HD en SD. En HD wordt niet vermeld tijdens zendernr aanpassen.

Vandaag toch geen last gehad van zwarte balk en ondertiteling erin. Wellicht duw ik in het donker op de verkeerde topjes. 

TXT werkt niet bij bbc dus normaal geen ondertiteling dan. Het moet praktisch van bbc zelf komen. 

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

en ik meen dat de telenet afstandsbedieningen een aparte toets hebben voor ondertiteling, verschillend van de teletext toets.

ik denk trouwens dat niet 1 BBC programma niet ondertiteld is, en dikwijls heb je ook nog een audio-vertelkanaal.

zit standaard in de (satelliet) streams, aan u om dit via de afstandsbediening aan/uit te zetten.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...