Ga naar inhoud


2 receivers aansluiten op 1 schotel


Martin1946

Aanbevolen berichten


Doorlussen is nog een optie maar dan kun je alleen zenders bekijken met de tweede ontvanger van dezelfde satelliet in hetzelfde kwadrant als met de eerste ontvanger.

Als je ze niet gelijktijdig gebruikt kun je nog een priority-switch nemen.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Tonskidutch:

een andere manier is alle LNB's vervangen door 4 Unicable LNB's en unicable multimatrix erachter

dan kun je op die ene coax 32 single tuners voorzien van je 4 sat posities

Screenshot_45.png

 

Unicable met wide lnb is nu nog steeds niet interessant of rendabel voor de normale doorsnee consument.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de 1e oplossing van Sprietje voor mij de beste is.  Ik heb  2  Vu+ solo2 staan zeer fijne ontvangers.

.

 Nu heb ik van canal digitaal de MZ -101 kado gekregen omdat ik al meer dan 20 jaar een abonnement bij hun heb.

Nu leek het mij leuk om die op mijn vaste schotel aan te sluiten  voor de Astra 1,2,3 en de hotbird, en dan mijn Vu solo 2 op mijn draaibare schotel  te houden.

De andere Vu solo2 is op de vaste schotel aangesloten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bedoeld dus de singel-lnb's vervangen door twin-lnb's en een tweede 4-1 diseqc-switch.

 

Ik had er nog niet van gehoord maar is dat de laatste nieuwe actie van Canal Digitaal? Een gratis MZ-101 als je meer dan 20 jaar een abonnement bij hun hebt?

Tja, dan moet je zeker wel een extra abonnement nemen in de vorm van een 2e abo à €10,-/maand?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sprietje het was geen actie voor bestaande klanten maar alleen voor nieuwe heb contact opgenomen met canal digitaal want ik vond dat ik na zoveel jaar ook wel een presentje mocht hebben en na wat heen en weer gepraat kreeg ik het voor elkaar dat ze mij er een stuurde .

en inderdaad de singel lnb's vervangen en een tweede 4-1 diseqc-switch plaatsen. 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...