Ga naar inhoud


Hoogste Zon stand


Jetje

Aanbevolen berichten

Hallo Forumleden.

Is er iemand welke mij op simpele manier uit kan leggen hoe ik de hoogste zon stand kan berekenen op iedere willekeurige plaats

en datum.

Dit om te kijken of ik de signaal kwaliteit van mijn installatie's kan verbeteren.

Graag advies 

bij voorbaat dank Jetje

Link naar reactie
Delen op andere sites


Domme vraag misschien, maaruh....

 

Wat heeft de hoogste zon stand (op iedere willekeurige plaats en datum) met de signaalkwaliteit van je installaties te maken?

 

Groet,

A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jetje:

Is er iemand welke mij op simpele manier uit kan leggen hoe ik de hoogste zon stand kan berekenen op iedere willekeurige plaats

en datum.

Lijkt mij niet omdat dit geen envoudige berekeningen zijn. Maar op het net zijn er sites die dit uitrekenen voor je, zoek eens naar JP Sartre

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://www.satellite-calculations.com/ en meer

van JP Satre

20 uur geleden zei Jetje:

Is er iemand welke mij op simpele manier uit kan leggen hoe ik de hoogste zon stand kan berekenen op iedere willekeurige plaats

en datum.

https://www.sunearthtools.com/dp/tools/pos_sun.php

als online tool voor meerdere functies en vragen

Downpipe - TR700

Mark Night, D. Ramirez, Underworld

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Domme vraag misschien, maaruh....

 

Wat heeft de hoogste zon stand (op iedere willekeurige plaats en datum) met de signaalkwaliteit van je installaties te maken?

 

Groet,

A33

 

Beste Jetje

 

Wanneer krijgen we antwoord op deze vraag want ook ik ben zeer benieuwd wat die 2 zaken met elkaar te maken hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...