Ga naar inhoud


Televisie met ingebouwde satellietontvanger


Vrachelen

Aanbevolen berichten

Ik heb de proef op de som genomen en een .ts bestand van mijn Mutant op de Samsung losgelaten. Het gevolg is een error melding en alleen een stilstaand eerste frame. Nadat ik echter de extensie .ts had vervangen door .mp4 werd het bestand probleemloos afgespeeld. (NTFS format)

Link naar reactie
Delen op andere sites


53 minuten geleden zei Penthe:

Volgens mij gaat de discussie heel ergens anders over dan opnames. De TS zoekt naar een TV met een ingebouwde satelliet ontvanger. Zwaar offtopic dus.

 

Dan heb je het niet goed gelezen, want er staat duidelijk dat hij of zij de aankoop van een tv met ingebouwde sat ontvanger overweegt. Ik ben van mening dat het in zo'n geval aan ons is om de eventuele voor of nadelen van een dergelijke aankoop aan te geven. Ik heb dat gedaan door aan te geven dat opnemen via een tv een nadeel heeft t.o.v. een losse ontvanger. Als jij dat dan 'zwaar off topic' vindt moet jij dat weten, maar daar ben ik het dus niet mee eens.

aangepast door johnno
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb heel veel geleerd van alle reacties op mijn vraag over een tv met dvb-s2 tuner. Er blijken tal van mogelijkheden, waaronder een erg aardige met ventilator tegen oververhitting van mijn huidige Homecast tuner. De mogelijke beperking bij het afspelen van opgenomen programma's is natuurlijk relevant bij het bepalen van je keuze, maar voor mij speelt dat niet zo, ik kijk actueel nieuws en sport en neem zelden wat op. Ik ga eerst eens een (aanzuigende) ventilator op de rug van mijn Homecast plaatsen, maar weet dat een tv met dvb-s2 tuner ook gaat werken (minder snoeren, één afstandsbediening). Allemaal hartelijk bedankt voor jullie adviezen en overwegingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Vrachelen

 

De ventilator waarvan ik een afbeelding gaf is de Sunon HA80251V4-0000-999. Deze heeft magnetische lagers en maakt 22,1dB geluid.

Deze ventilator is er ook met kogellagers. Dan is het type Sunon HA80251V4-1000U-A99. Die maakt 20,4dB geluid. Beide zijn al extreem stil. Op 7,5 of 9 volt hoor je ze nagenoeg niet.

Ze kosten rond de €8,- tot €9,- en zijn te koop bij een hele grote Duitse electronica webshop die in alle landen van Europa vestigingen heeft.

In de meeste satellietontvangers zitten aan de bovenzijde vele ontluchtingssleufjes. Ik heb de ventilator met 2 parkers in die ontluchtingssleufjes vastgezet boven de processor want die geeft de meeste warmte.

Een voedingsstekker van 7,5 of 9 volt heb je misschien nog wel liggen van een apparaat wat je niet meer gebruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...