Ga naar inhoud


2 smart tv's draadloos verbinden kan dat?


pirrewit

Aanbevolen berichten

Ik heb een samsung en een LG smart tv 55 inch.  De satelliet is HDMI verbonden met de LG smart TV. Kan je het beeld van de dreambox op de LG draadloos doorsturen naar de Samsung?

Zoals ik bvb de pc kan verbinden met de LG en de inhoud bekijken op de TV. Ze staan uiteraard allen in hetzelfde netwerk.

Zoiets als mirroring  of smartshare? Of is dat wishfull thinking?

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je smart tv met android overweg kan dan is er een app die je op de tv kan instaleren.

Deze app is te vergelijken met dreamdroid.

 

ik gebruik het al een aantal jaren en dit werkt prima.

 

Bij de gratis versie kan je wel maar de eerste vier zenders van elke lijst zien.

Wil je meer moet je de app kopen.

 

mvg

aangepast door jeevanhoof

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik wil is op de tweede tv samsung precies hetzelfde beeld projecteren als op de LG als server. Dus de samsung moet niet van kanaal kunnen wisselen enkel beeld weergeven.

Is dat mogelijk met deze app en welke is dat dan?

alvast dank.

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

HDMI naar utp omzetter, cat 7 kabel trekken en en bij de tv weer terug van UTP naar HDMI.

Wil je dat draadloos doen, geef je aan dat de muren een probleem zijn, dat sluit een onbekabelde verbinding uit.

 

Rest nog een powerline lan verbinding via het stopcontact.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via het stopcontact kan heel goed gaan maar ook heel fout, vaak is er voldoende storing aanwezig waardoor het doorsturen van TV beelden niet goed verloopt. Ik heb het daarom nog steeds draadloos op 5.8GHz wat met een paar meter nog net goed gaat(Soms beetje ruis) want hier in de buurt stoort iedereen opelkaar. Ook hier is kabels trekken geen optie. IK snap dus het probleem maar kan er niet echt een andere oplossing voor vinden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wil je ongestoord beeld, is er maar een oplossing, een kabel trekken!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...