Jump to content
Sign in to follow this  
tommiedepommie

Yesterday 28.2E 12129 V 27.500 2/3

Recommended Posts

Goedendag, sinds enige tijd kan ik de zender Yesterday op de Astra niet meer ontvangen. 

Volgens Kingofsat is deze nog steeds FTA. 

Ook na het inlezen van een nieuwe zenderlijst lukt het me niet.

Ligt dit aan mij of is deze zender achter een slotje gegaan?

Bij voorbaat dank voor de reacties.

Grt tom

Misschien werden de pid's recentelijk gewijzigd van Yesterday.

Probeer eens de zender te wissen uit je zenderlijst en dan de frequentie opnieuw manueel inscannen.

0911Satfeeds-DX_23.jpg

Hallo,

allereerst sorry voor mijn late reactie maar ik ben niet in de gelegenheid geweest om het e.e.a. te testen.

Op mijn Vu+ uno 4k heb ik één LNB ingang op een schotel van 110cm die uitgericht staat op de 13, 19.2, 23,5 en 28.2.

Op de tweede LNB ingang heb ik een draaibare schotel van 88cm aangesloten. 

Ik kan alle UK zenders aan op de 28.2 Astra via de vaste schotel met uitzondering van de zender Yesterday.

Als ik via de draaibare schotel kijk, dan lukt het wel.

Ik had nog een andere aansluiting van de 110cm schotel liggen en als ik die aansluit, kan ik wel Yesterday ontvangen. 

Daarom denk ik dat er ergens een connector niet helemaal goed is aangesloten en daardoor verlies optreed.

Ik zal binnenkort eerst de kabels eens controleren op slechte connectoren.

Alvast bedankt.

Grt tom

Edited by tommiedepommie

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By Tonskidutch
      Het nieuwsblad "De Limburger" melde vandaag dat er een zender uit de lucht gehaald is en de apparatuur in beslag genomen is.
      De uitbater had geen licenties en geen vergunning.
      Deze zender stoorde klaarblijkelijk het KPN netwerk regelmatig door het hoge vermogen en verkeerd uitgerichte Antennes.

wie weet meer
    • By minplus
      Ik kom al tijden wekelijks MATCH! TV  tegen bij LJ's Live on sat als zijnde een zender die o.a. FTA voetbal uitzendt op 53 en 55 oost.
      Als ik de frequenties nazoek vindt ik lege of niet-bestaande transponders.
      Ook vandaag weer : http://liveonsat.com/daily.php?start_dd=05&start_mm=04&start_yyyy=2017&end_dd=05&end_mm=04&end_yyyy=2017
      Kijk maar om 18.30 Halve finale Russische beker Lokomotiv moskou - Ufa

Zender gezocht bij Kingofsat levert niets op.
      Iemand die een idee hierover heeft?
    • By Martijn-Tinus
      Hallo,

Ik heb een DM800HD, en ik heb ook een IPwebcam ter beveiliging rond mijn huis.
      Dit is een RTSP stream met wachtwoord en login.

rtsp://192.168.x.xxx:554//user=admin_password=mypass_channel=1_stream=0.sdp

het is een stream zonder geluid maar met beeld. in vlc kan ik deze gewoon bekijken.

Ik zou graag willen dat ik deze stream op zender X kan bekijken via mijn dreambox.
      Als ik her en der lees lijkt dit mogelijk maar hoe precies word mij niet duidelijk.
      De meeste gebruiken een plugin of dergelijk hiervoor echter moet het volgens mij te doen zijn om dit als zender toe te voegen.

is er iemand die mij hiermee kan helpen?

Alvast bedankt.

Martijn

• By kees18
      hoi,

ik ben op zoek naar de transponder frequentie van "BBC FIRST" op astra2.

Bij het automatisch zoeken naar nieuwe zenders vind ik deze niet terug.

Alvast bedankt.
    • By snood
      Hallo,

Ik ben op zoek naar een zo up to date mogelijke zenderlijst voor de satellieten Astra 1,2,3 
      28, 23 en 19 graden oost voor de Amiko Alien 1 sdh 8900 draaiend op Spark firmware.

Daarnaast wil ik graag weten hoe ik deze lijst in de ontvanger krijg in de spark firmware,

Het lukt mij prima met dreamedit in de enigma2 firmware via mijn PC, maar nu wil ik ook een nieuwe zenderlijst in de spark firmware hebben, zonder dit handmatig/ of via zoekfuncties allemaal op te zoeken dus eigenlijk ook via bv FTP of een tooltje vanaf mijn PC .

wie kan mij helpen? 

Mvgr,

• Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy