Ga naar inhoud


Yesterday 28.2E 12129 V 27.500 2/3


Aanbevolen berichten

Goedendag, sinds enige tijd kan ik de zender Yesterday op de Astra niet meer ontvangen. 

 

Volgens Kingofsat is deze nog steeds FTA. 

Ook na het inlezen van een nieuwe zenderlijst lukt het me niet.

 

Ligt dit aan mij of is deze zender achter een slotje gegaan?

 

Bij voorbaat dank voor de reacties.

 

Grt tom

De wereld is verdeeld in 10 groepen mensen, zij die het binaire talstelsel kennen en de rest.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Misschien werden de pid's recentelijk gewijzigd van Yesterday.

Probeer eens de zender te wissen uit je zenderlijst en dan de frequentie opnieuw manueel inscannen.

0911Satfeeds-DX_23.jpg

Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

allereerst sorry voor mijn late reactie maar ik ben niet in de gelegenheid geweest om het e.e.a. te testen.

Op mijn Vu+ uno 4k heb ik één LNB ingang op een schotel van 110cm die uitgericht staat op de 13, 19.2, 23,5 en 28.2.

Op de tweede LNB ingang heb ik een draaibare schotel van 88cm aangesloten. 

 

Ik kan alle UK zenders aan op de 28.2 Astra via de vaste schotel met uitzondering van de zender Yesterday.

Als ik via de draaibare schotel kijk, dan lukt het wel.

 

Ik had nog een andere aansluiting van de 110cm schotel liggen en als ik die aansluit, kan ik wel Yesterday ontvangen. 

Daarom denk ik dat er ergens een connector niet helemaal goed is aangesloten en daardoor verlies optreed.

 

Ik zal binnenkort eerst de kabels eens controleren op slechte connectoren.

 

Alvast bedankt.

 

Grt tom

 

aangepast door tommiedepommie

De wereld is verdeeld in 10 groepen mensen, zij die het binaire talstelsel kennen en de rest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...