Ga naar inhoud



KRelectro

Aanbevolen berichten


Fijn dat je tevreden bent. Zijn alle picons naar wens en up-to-date?
Ik vond zelf dat logo voor één nogal donker voor op een donkere achtergrond, dus is er ook een lichte variant (de groene die VRT zelf ook gebruikt). Verder worden de letters 'HD' niet in dit logo gebruikt door de VRT.
De openpicons waar je mee begon zijn gebaseerd op de picons van Ocram, dat zijn de picons die ik gebruik en m.i. de meest complete, vooral als je meer dan alleen Astra 1/2/3 ontvangt. (Onlangs Eutelsat 16A zo goed als helemaal bijgewerkt).
Ik heb echter geen idee of en hoe je die op VTi kan installeren, het zou mooi zijn als deze bij VTi gewoon te downloaden zijn als plugin.

 

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-10-2019 om 14:46 zei Alex1970:

Ik heb echter geen idee of en hoe je die op VTi kan installeren

Mij is dat zelfs met jouw hulp niet gelukt...

Dat hebben we een jaar geleden uitgebreid geprobeerd...

 

Op 16-10-2019 om 14:46 zei Alex1970:

het zou mooi zijn als deze bij VTi gewoon te downloaden zijn als plugin

Ja... dat zou geweldig zijn!!  Maar dat zal iemand met wat kennis ter zake dan aan het VTI team moeten voorstellen....

 

Momenteel houd ik het allemaal gewoon manueel bij... zo veel wijzigt er toch niet, en bovendien hoef ik niet per definitie steeds het allerlaatste actuele logo te hebben, zo gebruik ik bv nog het oude 3Sat Picon...  Als de zender referentie wijzigt moet ik het uiteraard even aanpassen... maar zoals gezegd, komt dit niet zo vaak voor....

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...