Ga naar inhoud


Satelliet opnames via de tv-zender SWR van Andre Rieu.


Floppie

Aanbevolen berichten


Het concert is inderdaad ook via youtube te downloaden maar die beeldkwaliteit is niet al te best en het geluid is mono.

En inderdaad is een dvd ook aan te schaffen alleen ik heb geen dvd speler meer.

Heb hier in winkels wel de vraag gesteld of men nog dvd-spelers te koop heeft,dan is het net of ze water zien branden.

Net als kennissen van ons die nog een stapel video banden heeft met familie films,die kan ook nergens terecht en is nog zoekende.

Dat de ontwikkelingen snel gaan is soms mooi maar heeft als nadeel dat iets van een paar jaar oud al is verouderd.

Ik krijg bv met de beste wil van de wereld de Neflix app niet meer geinstalleerd op mijn 7 jarige Samsung TV,maar dit allemaal terzijde.

Maar wat ceesv aangaf dat het digitaal is beveiligd,maar dit slaat dan alleen op uitzending met Andre Rieu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

DVD spelers zijn nog volop te koop, maar om voor 1 DVD een speler te kopen?

Voor de prijs hoef je het niet te laten, rond de 50 Euro.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Floppie
  • Leden
  •  
  • 17 berichten

Het concert is inderdaad ook via youtube te downloaden maar die beeldkwaliteit is niet al te best en het geluid is mono.

 

Als test heb ik 'm gedownload van youtube: 51 min., 1920*1080 en stereo.

Wat je eventueel nog met je eigen opname zou kunnen proberen (nee heb je, ja kun je misschien krijgen) is een Linux (Mint) opstartschijf branden, je laptop hiermee opstarten en kijken of copieren nu wel lukt.

 

A

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Er zijn veel concerten van André Rieu ook op Blu Ray Disc te koop en dan heb je pas echt superieur beeld en geluid.

CAHORS Big BiSat met Twin LNB's 5xRELOOK RE-T1EC & 3xVENTON Rocket EXL-T 

op 8 Satellieten:  05.0˚W / 04.8˚E / 09.0˚E / 13.0˚E / 16.0˚E / 19.2˚E / 23.5˚E / 28.2˚E

PANASONIC OLED TX-65JZW984 4K UHD / VU+ SOLO-4K UHD / VANTAGE 8000-S HD

Latitude: 52.2933 / Longitude: 4.9827 / AVATAR: IntelSat bij Langendorf (D) Foto 01 Sept. 2010

Link naar reactie
Delen op andere sites

De opmerking over Bleu-Ray neem ik ter harte want ondanks dat ik de opname van Andre Rieu ondertussen al heb denk ik er toch sterk over na om een bleu-ray speler aan te schaffen en langzamerhand via de site van Andre Rieu zijn optreden daar te kopen.

En dat zijn gewone DVD,s waarvan ik er een 10-tal al heb maar zoals ik al vermelde geen B.R.

Maar eens informeren bij Sinterklaas of anders de Kerstman want dan zitten ze vaak in de aanbiedingen.

Want mij betreft mag die forum worden afgesloten want ik ben door dit forum ontzettend goed geholpen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

laat anders eens weten wanneer er een uitzending is en dan neem ik die eens op en kijken we of ik ze kan copieren naar mijn PC.Ben er best wel benieuwd naar want kijk die ook regelmatig maar nog nooit naar mijn HDD gecopieerd.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Misschien is dit een tip voor anderen die hetzelfde probleem als mij ondervinden.

Ik kreeg van iemand die op een camping staat en daar ook een schotel gebruik de tip om dus de externe harde schijf met de laptop/computer te koppelen.

Daarna start je het software programma "GetDataBack Simple " .

Je moet dan de harde schijf aanklikken waar de opname op staat , het videobestand aanklikken en je kunt het dan naar je computer/laptop kopiëren.

Van daar uit zou je het bestand met een videobewerkings programma kunnen bewerken.

Dit is wat ik heb doorgekregen,of het werkt weet ik niet daar ik het zelf nog niet heb geprobeerd.

Maar ik wil dit hier graag delen omdat er ook zoveel met mij is gedeeld.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...