Ga naar inhoud
alain28

Android tv bakje

Aanbevolen berichten

Voor wie die al hebben , welk Android tv bakje heeft de tvv app waar je ook online kan kijken ? Is kunnen elk Android tv bakje ? Bedoeld om een tweede tv nu en dan tv vlaanderen te kijken zonder daar een sat  aansluiting . Weet je kan ook via je smartphone werken alleen Ike moet dan altijd ge gsm bij je hebben 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Je  kan eens kijken of de app van TVV verschijnt in de playstore.

Instaleer hem als die erin staat en test zou ik zeggen.

Je kan echter ook een ander programma instaleren vanuit de playstore.

Iets met dream (ik zit nu op het werk en kan de juiste naam niet controleren)

Deze app kan je box bedienen en het beeld laten streamen.

Ik heb het geïnstalleerd op een Android tv en dit werkt prima.

mvg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

aha ???? ken ik niet , bedankt voor de info ga eens google starten , nooit van gehoord , nu zoek wel zo tv bakje waar zulke app werken maar al een goeie tip 😀

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Wie is er online   0 leden

Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

• Gerelateerde inhoud

• Door RaveMaus
      Na vele slechte ervaringen met de klantendienst/financiële werking van TVV wou ik toch maar even eerst jullie mening vragen.

Mijn schoonouders (lees leken in TV land, doch ze kijken wel graag op dat kastje) hebben een buitenverblijf in Empuriabrava Spanje. Er hangt al een jaar of 7 een TVV installatie, waar ze een heel jaar abonnement voor betaalden en slechts één maand per jaar keken.

Na een recente prijsstijging en het defect raken van hun M7 ontvangertje, werd het abonnement stopgezet. Zie regel 1 van dit topic: heeft vele voeten in de aarde gehad.
      Dit jaar wegens omstandigheden heeft niemand het buitenverblijf bezocht. Volgend jaar gaan de zaken weer anders zijn.

Ik heb inmiddels een Vu+ Uno klaargemaakt om in Spanje te plaatsen aan de bestaande TVV schotel. Qua abonnement hebben ze bij TVV tegenwoordig blijkbaar "Vakantie TV" Je betaalt een kleine 30€. Alles is zelf te activeren op de TVV website, je kaart krijgt een activatiepuls en je kijkt een maand.
      De theorie lijkt veelbelovend. Stukken interessanter voor hen ipv zoals de laatste keer 14€ x 12= 168€ te betalen.

Er is daar geen internet, dus in de praktijk thuis de boel activeren via TVV, 's anderendaags of twee dagen later in Spanje de boel opstarten, wachten op de puls en kijken maar, of is het te simpel hoe dat ik het voorstel?

tnx 
      Gert
    • Door pinolief
      Forummers,

Bij mijn satboer waar ik vaak spullen koop heb ik geïnformeerd naar een abonnement voor TVV hier in Nederland.
      Je kunt de TVV ci+ module bestellen en een abonnement op TVV afsluiten.

Werkt deze module in een Dreambox 8000 met OpenPLI en OScam?
      Kun je met de module ook een TVV kanaal opnemen terwijl je een tweede TVV of ander kanaal bekijkt?
      Ik heb al een CanalDigitaal abonnement met de oranje cd smartcard en dit werkt verder goed, zeker met OScam.
      Eigenlijk hoopte ik dat er nog een TVV smartcard te koop is maar dat blijkt helaas niet zo te zijn.
      Kun je een TVV kaart van iemand overnemen en ook gaan gebruiken?

alvast dank iedereen.

• Door haelewyn
      Na heel veel aanmeldpogingen en nadat ik mijn paswoord probeerde te wijzigen werd mijn account geblokkeerd wegens een te groot aantal foute pogingen / verkeerd wachtwoord.
      Mijn account laten deblokkeren.. dat duurde precies wel meerdere dagen eer het in orde was..
      Nadien weer hetzelfde. Paswoord aanpassen, de website geeft weer dat dat gelukt is, maar nadien toch niet kunnen inloggen. Ook niet na 1 dag, na 2 dagen, na 3 dagen...
      En nu weer geblokkeerd wegens te veel keren geprobeerd om in te loggen met het '''''''verkeerde''''''' wachtwoord.

Nog iemand last mee ?
    • Door KRelectro
      Dag Allen,

Ik slaag er niet in om de picons van TV Vlaanderen aan de praat te krijgen ... Ik gebruik VTI. Hoe doe ik dit het best ? Ik ken de locatie, heb er al ingesmeerde en al ik geprobeerd. Einde raad ...

Wie helpt mij ? 

Vriendelijke groeten,

Kenneth 
    • Door Htc
      Hello

In het zuiden van Spanje is het zeer moeilijk om met een schotel zowel Astra 1 en Astra 3 te ontvangen.
      Ik heb de zenders van Astra 1 ook niet nodig.
      Enkel de zenders van AStra 3 interesseren me.
      Heb ik Astra 1 nodig voor bv activatie?

Ik vroeg dit ook in een andere sectie van het forum waar ik ook mijn problemen uitleg maar misschien is de vraagstelling hier mer gepast.

Groeten
      Hans
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid