Ga naar inhoud


W10 1909


wanderer

Aanbevolen berichten

Op 13-11-2019 om 22:40, Penthe zei:

Denk het wel de nieuwe update heeft de datum van de oude en hier geeft windows het in het update window wel weer goed aan.

 

Capture.JPG.31cc5986b1bc9f1e22c44bb4629a5902.JPG

 

Da's gek want ik krijg het volgende na de installatie van beide updates.

De installed date on : 31 mei terwijl ik de update deed in november

image.png.16a4e9bc514b1a369b675331919b0ad7.png

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites


Naar mijn mening schrijven ze enkel de schil als iets nieuws komt kun je het oude altijd nog oproepen. Zo kan ik dus nog altijd het oude control panel oproepen.

10 minuten geleden, Pluizebol zei:

 

Da's gek want ik krijg het volgende na de installatie van beide updates.

De installed date on : 31 mei terwijl ik de update deed in november

image.png.16a4e9bc514b1a369b675331919b0ad7.png

Ik zei toch hetzelfde in een eerdere post, iets meer naar boven scrollen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Penthe

 

Sorry, heb ik gemist.

 

Ik heb in de verdere posts echter niet kunnen uitmaken of dat normaal is of niet.

En wat moet of kan ik doen om dat goed te krijgen ?

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk niet dat je dat zelf goed kan krijgen, en of Microsoft het oplost?

 

Wel heb ik nog een andere fout ontdekt in de laatste feature update, al 2x de melding gehad uit het niets dat er iets mis was met mijn Microsoft account,  geeft melding dat mijn paswoord waarschijnlijk veranderd is bla bla. Na een herstart is dan alles weer in orde. Thunderbird die ook standaard altijd draait geeft dan ook geen krimp omdat het Microsoft paswoord helemaal niet veranderd is. Dus weer een lekkere vage bug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, wanderer zei:

 

Ik heb geen local account maar een Microsoft account

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was een oplossing want soms na een update kreeg je na de herstart dezelfde melding, echter krijg je deze melding nu als Windows 10 al draait zomaar random en is dit dus een bug die meekomt met de nieuwe feature update. Maar in plaats van klooien met je Microsoft account voldoet een herstart van de computer wat ook sneller is.

 

Ik heb ook geen local account.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...