Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Bij mij is zojuist automatisch via windows update versie 1909 geinstalleerd....was zo gebeurd en merk geen verandering in het programma...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Inmiddels bij 20 computers geinstalleerd, maar ik zie idd geen verschil mer de 1903 versie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Komt omdat de nieuwe mogelijkheden nog slapen volgens Microsoft.

What's new for Windows 10, version 1909 and Windows 10, version 1903 release notes

Windows 10, versions 1903 and 1909 share a common core operating system and an identical set of system files. As a result, the new features in Windows 10, version 1909 were included in the recent monthly quality update for Windows 10, version 1903 (released October 8, 2019), but are currently in a dormant state. These new features will remain dormant until they are turned on using an enablement package, which is a small, quick-to-install “master switch” that simply activates the Windows 10, version 1909 features.

To reflect this change, the release notes for Windows 10, version 1903 and Windows 10, version 1909 will share an update history page. Each release page will contain a list of addressed issues for both 1903 and 1909 versions. Note that the 1909 version will always contain the fixes for 1903; however, 1903 will not contain the fixes for 1909. This page will provide you with the build numbers for both 1909 and 1903 versions so that it will be easier for support to assist you if you encounter issues.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zit een klein informatie foutje in de settings window. Daar staat nog steeds de installatie datum voor 1903 hier in plaats van vandaag.

Capture.JPG.3af6c4dd080660243ccdd71f53188e13.JPG

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Denk ik niet. Als je een update hebt gemaakt zal de installatie datum niet veranderen lijkt mij.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Denk het wel de nieuwe update heeft de datum van de oude en hier geeft windows het in het update window wel weer goed aan.

Capture.JPG.31cc5986b1bc9f1e22c44bb4629a5902.JPG

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb net 1 van m'n laptops 's naar 1909 laten upgraden, nu wachtwoordprobleem.

Alles staat op uit, zo als het hoort, maar, moest nu pincode maken om de laptop nog te kunnen gebruiken, m'n wachtwoord klopt plots niet meer.

Debiele Windows....

Ga er wel een verse 1909 op zetten later, toch altijd sneller dan via een upgrade.

Wel zonde, had de 1903 er net 1 week op...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Soms geeft windows na een update aan dat het niet kan aanmelden meestal is na een 2e reboot dat probleem weer opgelost.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 14-11-2019 om 19:15 zei Spotvogel:

m'n wachtwoord klopt plots niet meer

kijk eens bij aanmelden op welke taal cq toetsenbord layout staat

heb dat ook al eens gehad en dan type je de verkeerde letters in

Screenshot_38.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

of de capslock aan laten staan bij afsluiten......

aangepast door wanderer

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nee, blijkt vrij normaal te zijn bij de update van 1903 naar 1909; dan moet je dus met control userpasswords2 of netplwiz aan de gang.

Kreeg het zo wel weer werkend, maar, van 1903 naar 1909 updaten maakt oudere PC's langzaam.

Als je zelf een verse 1909 er opzet en goed instelt is 'ie weer snel....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat getuigt dan ook dat Windows 10 geen haar beter is dan 7 of 8.1, alle oudere versie werden na elke update ook trager Windows 10 heeft precies het zelfde al beloofde men bij M$ dat dit niet het geval zou zijn. Maar aangezien ze nooit de kern van Windows veranderd hebben komen problemen die er voorheen waren gewoon weer terug.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nou, 10 is in sommige opzichten slechter, in sommige beter.

Met 10 hoef ik geen enkele driver meer te zoeken, was bij 7 nog een hoop werk soms.

Windows verversen gaat een stuk sneller zo...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in