Ga naar inhoud


Heeft een Oled ook een 4KI tuner aan boord?


waterpas

Aanbevolen berichten

Diegenen op dit forum die een Oled toestel hebben, kunnen die mij zeggen of er in zo´n toestel ook een 4K satelliet tuner zit? Mijn Ultimo 4K is niet meer te flashen, blijft zo dood als een pier, start op met het bootlogo, komt met de melding; update, press power en dan sint juttemis.  Omdat ik al eens heb overwogen om een Oled TV aan te schaffen, denk ik nu 2 vliegen in een klap te kunnen slaan, of heb ik dat mis?

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ja, wanneer het een 4k oled is wel.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ceesv@ Dank voor je reactie, ik wist niet dat er ook Oled toestellen zijn zonder. Ga mij eens verdiepen en kijken of dat het zelfde gemak oplevert als een losse satelliettuner.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

een prima optie een TV met CI+ slot voor je abonnementkaart

maar misschien kunnen we nog leven in de Ultimo4K krijgen, door 'm uit te schakelen / van de stroom af

door dan de HDD te ontkoppelen (die kan teveel spanning vragen bij spin-up)

door de coax te ontkoppelen (die kan een lekstroom geven)

en hem dan middels een USB stickje te flashen met VTI 14.0.5

 

ciao ciao

 

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, dat ga ik dan ook eens proberen. Het resultaat komt later.

aangepast door waterpas
Op een TV met èèn CI kom ik niet weg, heb 2 abbo´s
In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond hier nog een tip voor flashproblemen met de VU Ultimo:

https://vuplus-images.co.uk/index.php?threads/cannot-flash-on-vu-ultimo-4k.32008/

 

Maar misschien heb je alles al geprobeerd....

 

Groet,

A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
32 minuten geleden, waterpas zei:

ik wist niet dat er ook Oled toestellen zijn zonder

Er hebben HD Oled tv's bestaan, HD, geen UHD.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor je link a33, maar die oplossing heb ik inderdaad al meermaals geprobeerd. Ben met Tonski´s suggestie aan de gang, nog even een VTI-image te pakken zien te krijgen.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja

1 uur terug, luisteraar zei:

Heb je ook wel op de vuultimo4k (niet de afstandsbediening) op power gedrukt

 

Ja hoor, resp. op allebei, bij verschillende pogingen, nada.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 Gig en ik heb ´m al meerdere keren kunnen gebruiken.

3 minuten geleden, Tonskidutch zei:

ik merk er niks van, hoe groot mijn USB stick ook is, maar je hebt soms wel verkeerd uitgepakte data op de stick.

Als het niet werkt beste Waterpas, dan moet je eens naar een andere VU+ gebruiker stappen met je toestel opdat hij je kan helpen met flashen.

Dat ga ik waarschijnlijk ook doen, ben er mee bezig.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...