Jump to content
odul

Live tv tv-vlaanderen

Recommended Posts

Wie heeft ervaring met het opnemen van programma's via live tv tv-vlaanderen. Welke harde schijf gebruik je en hoe groot ( gb bytes ) is deze.

dat word in een cloud opgenomen op een server, dus niet op je eigen harde schijf, 

hoe groot die is zal je waarschijnlijk wel op de tv Vlaanderen site moeten terug vinden.

Digitaal kijker , misschien ben ik niet duidelijk geweest ...Live tv vlaanderen , dan zie ik Gids , kanalenlijst en opnamen.Vervolgens beheer van opnames en planning.Opname toevoegen. /Vervolgens aangesloten opslagapparaat formatteren. Dit doe ik niet anders zijn de opnames die ik gedaan heb via satschotel en M7/ sat 801 verloren. Daarom wil ik met een nieuwe externe harde schijf starten , en dan is mijn vraag welke harde schijf zou ik gebruiken en hoe groot  ( gig , terra byte )

Dank voor jullie antwoorden.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By kefje79
      Hey Allemaal

Heel lang geleden zelf een fervente dreambox/open source fan geweest voor mijn eigen ontvangers toen ik nog TVV had.

NU is het zo dat de Philips ontvanger bij mijn ouders de geest gegeven heeft, en dus nu op zoek naar een nieuwe ontvanger.
      Omdat ik niet in de buurt woon van mijn ouders moet het dus een zo eenvoudig mogelijk en stabiel toestel zijn.

Wat ze nu hebben is een Duo-lnb en de philips heeft ook beide tuners aangesloten en een fysieke smartcard in de lezer: 
      Wat dus moet kunnen is  op één (thuis) kijken en  op VTM (familie ) opnemen.

Dit lijkt dan een issue te zijn als ik dan kijk naar de decorders die M7 in de aanbieding heeft enkel maar 1 tuner heeft en dus bovenstaande requirement niet kan voldoen omdat de zenders op een andere transponder/frequentie staan, of ben ik hier in mis.

Welk  toestel raden jullie aan, rekening houdend dat er geen internet aanwezig is waar ik deze box moet aansluiten 

Eventueel een Dreambox 920 ? maar moet ik dan nog extra soft installeren om  de kaart werkende te krijgen of moet ik dan ook best een module erbij nemen.
      Staat op standaard al een bruikbare image op of moet ik hem zelf eerst flashen...
      Of welke alternatieven zijn er nog rekening houdend met een "normaal budget" onder de 400euro.

ps in normale omstandigheden had ik gewoon naar mijn lokale sat boer gereden en in de winkel een praatje gaan maken maar dat loopt nu wat lastiger..

• By camiel
      Heb al in januari tv vlaanderen set aangeschaft  tegen muur geplaatst waar vroeger een sateliet  stond van france tv
      Heb set ontvangen met dubbele kop en aangesloten met nieuwe kabel  antenne heb ik gericht naar het zuiden op 37 graden en ingesteld met een app voor de richting 
      Op tv krijg ik enkel de gegevens van tv vlaanderen via internet 
      Bij het instellen krijg ik altijd nul ontvangt van sateliet en melding steek antennekabel in 
      Heb alles al geprobeerd dat in mijn mogelijk heden ligt 
      Ik denk dat het ergens een instelling van tv moet zijn 
      De tv is een TCL, tv met ingebouwde decorder
    • By fene
      Ik heb een tijdje geleden mijn abonnement opgezegd van de satelliet TV Vlaanderen ,reden is heb ook een abonnement bij proximus tv en internet,nu wil ik de vrije zenders nog kunnen bekijken op de satelliet zoals bbc enz enz ,de ontvanger die ik heb van TV Vlaanderen is M7 SAT801,probleem is dat ik die vrije zenders nu ook niet meer kan bekijken.alvast bedankt fene
    • By Pullo
      een kennis heeft problemen met zijn ontvanger. Het type ben ik vergeten te noteren, maar het is er nog ééntje met een kaartje. Soms vraagt de ontvanger naar het wachtwoord. En het heeft niks te doen met erotiek zenders. Ik heb hem getoond dat hij 1234 moet ingeven. Maar toch vreemd dat hij dit vroeger niet voorhad. Als het probleem zich regelmatig stelt zal ik hem moeten aanraden een andere ontvanger aan te kopen. Iemand al iet dergelijks voorgehad ?
      gn, Marc
    • By digitaal kijker
      sinds enkele dagen merk ik dat er een heleboel zenders niet meer openen op mijn basic+ kaart waarmee normaal alle zenders open gaan van Tv Vlaanderen, 
      er is niks veranderd bij mezelf, werk via Oscam 11572 met de kaart die al jaren in een usb reader werkt, de kaart nog een update gegeven gisteren wat de kaart op:
      admin 0100 000000 000799008201C000 00000000 1970-01-01 2020-04-05 MANAGMENT PBM 0100 00006C 8800000000000000 00000000 1970-01-01 2020-04-05 TV VLAANDEREN  
      dus nu is de vraag, waar loopt het fout, zelf History channel opent niet meer, en enkele 18+ zenders door eens te zappen gemerkt.
      er worden meer en meer zenders op zwart bemerkt tijdens het zappen.

dit is mijn config van de Oscam.server zoals die al maanden en jaren werkt:

[reader]
      label                         = basic
      description                   = basic
      protocol                      = pcsc
      device                        = 0
      services                      = !01006a,!pietcd,!tntsat,!hd+,!foutecd,!foutetvv,!foutetelesat,!vl,!tvv,basictvv
      lb_whitelist_services         = basictvv
      smargopatch                   = 1
      caid                          = 0100
      fix07                         = 0
      ecmwhitelist                  = 100
      detect                        = cd
      mhz                           = 368
      cardmhz                       = 368
      group                         = 5
      emmcache                      = 1,3,2,0
      lb_weight                     = 500
      auprovid                      = 00006C
      ratelimitecm                  = 3

staat er iets tussen dat het probleem veroorzaakt????
      hoop dat ik tot een oplossing kom want dit is iets wat ik nog nooit heb meegemaakt en zelf geen oplossing voor vind.
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy