Ga naar inhoud


Joyne en facturatie


neels

Aanbevolen berichten

Hoi 

 

Heb al vanaf december een joyne Belgie abonnement zeer tevreden van al is het aanbod wat magertjes.

In december had ik geen betalingsverzoek gekregen alsook een login heb dan maar een e-mail gestuurd.

Had eerstdaags  antwoord heb dat dan ook onmiddellijk overgemaakt.

 Toen het januari was weer geen betaalverzoek gekregen en ook geen inlog gegevens.

Heb dan maar een herinnerings mail gestuurd maar geen antwoord gekregen  .

We zijn nu al maart en het beeld blijft opengaan maar al drie maanden niets betaald .

Zijn er hier nog mensen dit voorhebben  of rekenen ze alles pas op het einde af ?

Ofwel is hun boekhouding een grote zooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...