Ga naar inhoud


Joyne op snipe 1?


Krikke25

Aanbevolen berichten

Ik heb een snipe 1 gekocht (2dehands) en net geüpdatet van astra 1 en astra 3. Dit werkt nu uitstekend. Ik wou ook eens proberen voor joyne er op te laten werken met de frequentie er zelf in te plaatsen en eutelsat vindt hij nu wel maar geen vtm enz... Weet iemand hoe het komt? Werkt joyne op iets anders dan tv vlaanderen dat de snipe 1 dat niet aankan ofz?

inbound1977938346980585673.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Hi,

pik ben op dit moment met mijn camper op stap en ontdek dat ik ook geen Astra 3 meer heb op mijn snipe 1. Terwijl ik wel een Canal digitaal abonnement  heb. Nu ben ik 72 en las dat jij een upgrade had gegeven aan je snipe 1. Zou je mij s.v.p. willen helpen met die upgrade ik heb geen idee hoe ik dat zou moeten doen. Misschien erg brutaal maar zou ik bij u langs kunnen komen met mijn apparatuur of is dat te veel gevraagd.

 

met vr Grt.

Frans van der Caaij

 

op dit moment zit ik in de Achterhoek.

aangepast door wiz
contact gegevens verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-7-2020 om 09:22, Krikke25 zei:

Ik heb een snipe 1 gekocht (2dehands) en net geüpdatet van astra 1 en astra 3. Dit werkt nu uitstekend. Ik wou ook eens proberen voor joyne er op te laten werken met de frequentie er zelf in te plaatsen en eutelsat vindt hij nu wel maar geen vtm enz... Weet iemand hoe het komt? Werkt joyne op iets anders dan tv vlaanderen dat de snipe 1 dat niet aankan ofz?

 

Een Snipe vlakantenne is te klein om de zenders van Joyne te ontvangen. Met name door de DVB-S2, 8PSK, fec 3/4 is het signaal te zwak voor deze antenne. Andere zenders op de Eutelsat 9 oost met makkelijke parameters zijn wel te ontvangen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat is zender CCTV 4 Europe. Die heeft een hele makkelijke transponderspecificatie van DVB-S, QPSK, SR 27.500, fec 3/4. Die ontvang je bijna zonder antenne. Die zal die Snipe zeker wel vinden maar daarmee ontvang je Joyne nog niet. Maar je kunt dan wel zien of de antenne op de Eutelsat 9 oost gericht is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...