Ga naar inhoud


Joyne wil met Eurosport abonnees Canal Digitaal afsnoepen


Sprietje

Aanbevolen berichten


Hooguit voor de wielrenner fan... Veel meer biedt EuroSport niet. Beetje tennis, klein beetje buitenlands voetbal en voor de rest sporten die nauwelijks in de belangstelling staan.....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel heel veel wielrennen er op te vinden, echter zijn het vaak herhalingen van een herhaling welke herhaald worden.

Bij een rechtstreekse uitzending durven ze het aan om enkele kilometers van de finish nog even een reclame blok er doorheen te doen.

Ook het onderbreken tijdens een spannend moment waardoor je het overzicht verliest is echt iets voor ze.

De reclames zijn meestal niet meer dan filmpjes over wat ze gaan, hebben of van plan zijn te gaan uitzenden of herhalen.

Helaas hebben ze veel rechten opgekocht waardoor alleen zij het rechtstreeks kunnen uitzenden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Mimisiku zei:

Hooguit voor de wielrenner fan... Veel meer biedt EuroSport niet. Beetje tennis, klein beetje buitenlands voetbal en voor de rest sporten die nauwelijks in de belangstelling staan.....

Daar ben ik het helemaal niet mee eens.

Tijdens de belangrijke tennistoernooien is er bijna alleen maar tennis te zien. En wat dacht je van snooker, dat wordt bijna altijd uitgezonden als er geen tennis, wielrennen of Olympische spelen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zeg ik.... Sporten die niet te veel belangstelling hebben... Wie kijkt er nu naar tennis? De familileden van de tennissers???

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minutes ago, Sprietje said:

Daar ben ik het helemaal niet mee eens.

Tijdens de belangrijke tennistoernooien is er bijna alleen maar tennis te zien. En wat dacht je van snooker, dat wordt bijna altijd uitgezonden als er geen tennis, wielrennen of Olympische spelen zijn.

Tennissen en Snooker de sporten waar ik in ieder geval nooit naar kijk, en eurosport 2 valt uitelkaar van de herhalingen die kunnen ze beter gewoon opdoeken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Penthe zei:

Tennissen en Snooker de sporten waar ik in ieder geval nooit naar kijk, en eurosport 2 valt uitelkaar van de herhalingen die kunnen ze beter gewoon opdoeken.

Ik kan het ook niet helpen dat je liever van vissen en curling houdt maar ik kijk graag naar tennis, skiën en snooker.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind schaatsen altijd wel leuk om te zien. Tenissen vind ik vrij saai om naar te kijken dat kun je beter zelf spelen, Snooker zelfde saai om naar te kijken leuk om in een bar zelf te spelen net zoals Darten. En eurosport 2 zit continu uit 2019 en 2018 te herhalen wat heeft dat voor zin als je dat soort sporten altijd kijkt je weet immers wie er gewonnen heeft en wat er gebeurd is dus opdoeken zo´n zender.

 

Mij haal je met zo´n aktie dus niet over naar Joyne, het zou me ook geen geld besparen omdat te doen dus dat zijn dan al 2 punten geen overstap te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Overstappen voor financiel gewin op korte termijn gaat niet.

Pas na geruime tijd heb je de overstap terug verdiend.

 

Overstappen voor ontbrekende zenders is een ander verhaal.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En als het contract bij Joyne met Eurosport afloopt, ..........

 

Als Joyne slim is zetten ze de module voor intern gebruik een stuk ruimer, dacht aan 4 zenders tegelijk, kan je ook op de slaapkamers kijken en bij de ontvanger ook ruimer opnemen.

 

Bij Canal Digitaal heb je mits je Seca3 gebruikt de ruimte, bij Joyne volgens mij niet.

 

Sport kijken vindt ik niks, sport doen is een ander verhaal. 

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, Sprietje zei:

dat je liever van vissen en curling houdt

Topsport Dammen, waarom is er nooit dammen op die sportzenders?

 

Ik denk dat iedereen die wil weten, mocht ie dat nog niet weten, welke sporten er op Eurosport uitgezonden wordt heel even kijkt naar de Programma gids van eurosport op het internet....

Is het jouw ding kun je bij Joyne het snoepje terug vinden dat CanalDIGITAAL kwijt is. Alle andere zever is onbelangrijk ook al omdat het al ter tafel kwam in andere topics.

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb niets met Sport en al helemaal niet met Sportzenders. Ik vind Sport nutteloos en het kijken ernaar al helemaal. Vroeger bij een oom. De godganse dag naar sport kijken, bier zuipen en chips vreten! God! Wat had hij er een verstand van. Maar zelf de vuilnisbak buiten zetten, ho maar! Die vond meneer te zwaar. 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik had hetzelfde plaatje in gedachte.😁

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...