Ga naar inhoud


Joyne wil met Eurosport abonnees Canal Digitaal afsnoepen


Sprietje

Aanbevolen berichten

:) Backfire Onslow :) 

Is vorig jaar ook al overleden.. Geweldig karakter speelde hij in "Keeping up appearances"...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb inderdaad voor eurosport een abonnement bij Joyne voor erbij genomen.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het ook gedaan hebben als ze losse kaarten hadden gebruikt. Conax is vrij van licentie dus kaarten maken had goedkoper geweest dan een embedded kaart in een CI. Nu zit je met de beperking waardoor je in huis niet meer delen kan en bij mij is dat van belang. Dus ..... van CDS naar Ziggo waardoor de FBC functionaliteit volledig tot zijn recht komt. 

  • Bedankt 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, Mimisiku zei:

Conax is vrij van licentie dus kaarten maken had goedkoper geweest dan een embedded kaart in een CI.

het is me niet duidelijk hoe je dat nu bedoelde hier boven

want volgens mij is Conax een gelicenseerde CAS voor paytv waar je dus voor betaald per verkocht systeem

 

 

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, de Conax is licentievrij. Was ook de reden waarom deze in 2014 werd toegevoegd aan de AlphaCrypt CI. Zal eens kijken of ik dat oude bericht nog kan vinden. 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, in elk geval de non-embedded versies. Dus ook CAS 7. Ik kon de oude Conax DVB-T kaarten ook gewoon gebruiken in de AlphaCrypt CI.

De nieuwere Conax Contego (embedded/paired) zou wellicht wél licentieplichtig zijn (maar daar niets over gevonden). Het kán zeker zijn dat deze CI's qua verkoop een deel aan Kudelski moeten afdragen... Wie het zeker weet mag het zeggen...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je hebt licenties en... licenties.

 

Decoderen mag licentie vrij zijn, maar is het coderen met Conax van content dat ook?

Is ook een verkoop model, het decoderen in ontvangers is licentie vrij, waardoor je een afzet gebied hebt, het coderen reken je met de provider af.

 

Conax is verkocht aan Kudelski voor € 140 miljoen, dat zal toch terug verdiend moeten worden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met mijn TVV kaart binnenkort 3 extra sportkanalen van Eleven Sports..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Als mijn tv aan staat, is het toch voor 90% op Eurosport, en ik kan zowel van de Nederlandse als de Franse versie genieten, zowel in HD als in SD, want ze hebben niet altijd dezelfde programmatie, dus ik kan soms kiezen, tennis of wielrennen of tennis of snooker. weliswaar via Proximus TV in België.

Ik kijk vooral als er tennis is, maar mijn favorieten zijn toch wielrennen en snooker. Of skiën in de winterperiode.

Ik vind het rustgevend in deze coronatijd dan wat je soms ziet op andere zenders!

Timm1983

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...