Ga naar inhoud


HD+ kaart duitsland


Aanbevolen berichten


Ik zou op een bekende veiling site zoeken op een HD02 kaart, die werken zonder gedoe onder elke softcam, dan is er ook geen ci+ module of cak7 oscam nodig.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tonskidutch

Hoezo de wiki verouderd? De HD05 staat daar gewoon, en dit al een tijdje (en ik kan het weten heb die daar namelijk zelf aan toegevoegd)

Net even nagekeken was op 1 September 2018.

Bovendien werken alle HD+ kaarten met Oscam of Gbox, dus zonder module.

En HD+ is enkel voor private Duitse Zenders in HD.

Voor ORF heb je een ORF kaart (Cryptoworks/Irdeto) (of een Oostenrijkse Sky kaart (NDS)) nodig.

Voor SRG heb je een zwitserse SRG kaart (Viaccess) nodig vanaf versie 5.0

En ik heb geen idee waar je die zenders ziet op de HD+ website. OK bij het EPG overzicht...maar dat wil niets zeggen daar staat NPO en SKy en nog veel meer ook bij.

Hier zie je alle zenders meer dan dit zijn het er niet:

logobuehnen_sammlung_ab_02_2020_uhd_send

 

En je kaart verlengen kan gewoon online...lukt het niets probeer eens met een Duitse VPN...lukt het nog steeds niet dan koop desnoods gewoon een nieuwe kaart...

aangepast door Clemens-vuplus
  • Like 1

docendo discimus

Link naar reactie
Delen op andere sites

? Het is toch heel simpel dat is gewoon een overzicht van wat er actueel allemaal komt, zowel van zenders die tot het HD+ pakket horen en zenders die niet tot HD+ horen.

Meer dan een overzicht van de EPG is het niet.

HD+ zijn 24+2 private Duitse HD/UHD zenders...als je een beetje op de HD+ website kijkt wordt dit ook heel snel duidelijk.

 

En wil je bv. ORF dan kijk of je iemand uit Oostenrijk kent, dan is het normaal redelijk eenvoudig...(heb zelf ook via een kennis een ORF kaart gekregen)

aangepast door Clemens-vuplus

docendo discimus

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, HG5812 zei:

 

Dit is een programmagids en geen overzicht van HD+ zenders.


daar was ik inmiddels achter🥴

VU+ Ultimo 4K ccs 1TB, VU+ Uno cable, both running on  OpenPli, Rotating Triax TDA110, Apple air capsule extreme

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...