Ga naar inhoud


HD+ kaart duitsland


Aanbevolen berichten

Ik wil mij een HD+ kaart duitsland aanschaffen.

 

Heb ik een CI module erbij nodig

Kan ik deze beter in duitsland of nederland aanschaffen( waar kan ik deze eventueel aanschaffen, mag via PM )

Is deze meteen geactiveerd

 

Heb een vu duo 2 met laatste Pli software

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Bij VTi op een Vu+ Solo 4k kan je met Oscam (nog) uit de voeten en heb je (nog) geen CI module nodig.

Je kan de kaart ook in Nederland aanschaffen bij de satelliet winkel van je keuze.

 

Ik gebruik(te) de kaart voor de 4k Formule 1 uitzendingen van RTL.

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kwam op een website volgende tegen:  Ontvang een half jaar toegang voor de Duitse RTL - Sat1 - ProSieben -VOX en Kabeleins in HD-kwaliteit via de satelliet met dit starterspakket. Werkt uitsluitend in CI+ slot en NIET in normale CI sloten.

 

Wat bedoelen ze met een CI+ slot.

 

werk deze in een vu duo 2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je naar Duitsland gaat of de HD+ kaart in Duitsland bestelt, is het vrijwel zeker een HD04 kaart.

Ik heb een vermoeden dat de kaarten in NL een stuk duurder zijn... maar dat zie je snel genoeg als je even rondkijkt. Je kan de kaarten ook via duitse webshops kopen, dan hoef je er niet heen als je geen zin hebt.

Volgens sommigen op dit forum werkt HD04 ook in OSCAM... ik heb dit nog niet geprobeerd, maar was van plan als er eens een mooie aanbieding voor HD+ is, om eens een kaart te kopen, en dan eens te kijken of ik hem kan laten werken in oscam...

Momenteel heb ik al een poos een HD02 kaart in gebruik... werkt uitstekend in OSCAM... verlengen doe ik op hun website en betaal met mijn Duitse visa card...  je koopt dan telkens 1 jaar kijkrechten. Sommige nieuwe kaarten zijn 6 maanden geldig, anderen 12 maanden... 

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je kan zelfs per maand betalen, bijvoorbeeld per paypal, € 5,75

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is die module apart te koop?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nee, ik kan alleen een CI+ module met kaart en pakket vinden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt er natuurlijk nu wel de tijd voor, om al die reclame te kunnen kijken.

Maar de SRF en ORF erbij hebben is natuurlijk wel weer heel fijn. (Zwitserland + Oostenrijk)

Dat wat de moeite waard is TNT film en TNT Serie voor de filmliefhebber en RTL_UHD wegens de Formule1.

 

 

Screenshot_30.png

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...