Ga naar inhoud


Philips OLED934 of LG OLED65E9 ?


Aanbevolen berichten

Toestel is geleverd en geinstalleerd... Heel mooi toestel, en opvallend goed geluid voor zo'n kleine "klankkast"....

Een klein minpuntje; Het netsnoer is niet te vervangen door een korter / andere connector....

 

En een "pet peeve"; Ik heb een RF kabel met Hirschmann connectoren in gebruik, haaks uiteraard, maar deze connectoren zijn letterlijk 0.5 mm te "dik" om in combinatie met een Vogel's slim beugel.... Het toestel "rust" dus op de connector... Dit had kunnen worden voorkomen als de connector parallel met de achterkant zou zijn geinstalleerd....

 

Moet nog even gaan spelen met de beeld instellingen, maar op dit moment is er iets teveel zonlicht op het display, dus dat vertekend teveel! 

 

Al met al ben ik zeer tevreden... 🙂 

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb de LG gekocht, en ik heb een moment overdag dat de zon precies op het scherm schijnt. Nee, de kleuren van het scherm veranderen niet, maar mijn ogen zien wel een lichte vlek op het scherm, waardoor ik dus niet goed kan zien wat de verschillen zijn....

 

De beugel is de Vogel's THIN 505 . Hij is net 0.5mm te dun 🙂 , en hierdoor "leunt" de televisie een beetje op de connector als hij is ingeplugd. Het was mooier geweest als de connector dus 90 graden was gedraaid, dus "dwars", waardoor dit helemaal geen probleem is...

aangepast door Big fellow

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorzichtig met de zon op een OLED scherm, daar kunnen deze slecht tegen. 

Geeft overmatige scherm veroudering en een grotere kans op inbranden. 

O.a. op de welbekende tweakers.net is daar ruime info over te vinden. 

Verder veel plezier met de OLED tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

tv-fan ,Tweakers.net us puur een gebruikers forum ,heeft niets met wetenschap te maken , puur technische dingen op Professionele basis kun je beter aan de fabrikant overlaten

 De LG die ik heb gekocht model 55C9 A1 ThinQ  uit 2019 de 2e generatie ,dus al die .onzin is dus niet onderbouwt ,

OOk het verouderen kan u dus niet bewijzen simpel weg daar OLED schermen nog maar net op de markt zijn .

LG en Samsung geven zelfs div.jaren garantie tegen Inbranden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er is een ding belangrijk, dat je na gebruik de tv op stand-by zet en niet spanningsloos maakt.

er draait op gezette tijden een regeneratie programma tegen inbranden.

Wanneer je dat onmogelijk maakt, bestaat er een kans dat je op een gegeven moment logo's in het beeld ziet staan.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...