Ga naar inhoud


afstand tussen ontvanger en schotel


kwetal

Aanbevolen berichten


16 uren geleden, Sprietje zei:

De aansluitingen van de Inverto Black Ultra Quattro/Quad zitten 108mm onder het hart van de kop.
De aansluitingen van de Inverto Black Pemium Quattro/Quad zitten 80mm onder het hart van de kop.
De aansluitingen van de Inverto Premium PLL Quattro/Quad zitten 55mm onder het hart van de kop.
Deze laatste doet nauwelijks onder voor de Inverto Black Ultra Quattro/Quad. Gebruik deze, dan heb je geen haakse aansluiting nodig.

 

Men heeft misschien wat ruimte om een f connector te kunnen monteren. Helaas krijgt men wel een "knik" in de coax kabel waar de ophang beugel zit van de hulp reflector. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer een klein stapje verder. Langzamerhand toch maar een beetje op de kleintjes gaan letten. De T90 heb ik voor 119 incl. verzenden kunnen bemachtigen.

 

Best wel een gaaf ontwerp! Ik schrok me rot toen ik het assemblagediagram zag. Gelukkig was de levering helemaal compleet en met enig puzzelen vond ik de juiste volgorde van monteren. De kwaliteit van de gebruikte bouten en moeren is, voor zover ik het kan beoordelen, goed voor de prijs van het geheel. LNB's monteren en afstellen hoop ik over pakweg 10 dagen mee te kunnen beginnen. Geluk bij een onvoorziene omstandigheid was dat de juiste mount er op zat. Mijn vorige drie schotels hadden een allemaal klem die op variabele mastdiameters en op variabele hoogte vastgezet konden worden. Ik was er van uitgegaan dat dit een standaard is. De T90 kan standaard alleen op de top van een 60 mm buis. (als je een clipje terug buigt waarschijnlijk ook op variabele hoogte; maar dat maakt het instellen er niet eenvoudiger op)

 

De middelste buis is van een oude tegelvoet. Daar komt een Magna 60x40x20 cm kunststofkast t.b.v. elektra en multiswitch en evt. later uitbreidingen. De buis links (lijkt scheef door groothoek opname) is voor eventuele latere uitbreidingen. Indien de hoofdvoorziening gereed is ga ik het geheel nog eens betegelen met een voorraad oude 30x30 betontegels. Dan is het geheel ingebed in 25 tot 30 cm grond en betontegels. Het kan af en toe hard waaien hier.

 

T90a.JPG.7253a004ca714c5812d0b444e6c3fb0d.JPG

  • Like 2

T90 met 5W, 4, 9, 13, 16, 19, 28E. 2x EMP Centauri 17/8. 6xSUR420.
W10 PC, Ryzen7-3700, TBS6590 dual met CI - DVBDream - LG Oled 55"

VU Ultimo; 2xtwin FBC, VU Uno met twin FBC - Samsung QLED 75"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...