Ga naar inhoud


Software Installatie niet te voltooien


Checkin

Aanbevolen berichten

Bij een nieuwe Lenovo laptop wil de installatie van Mcafee niet door lopen/ voltooien. Ik krijg een foutmelding  12152.  Het vreemde is ook als ik bij Microsoft Office 365 wil downloaden/ installeren dat ik daar ook een  melding krijg dat er iets met de verbinding aan de hand zou zijn ?

 

Om uit te sluiten dat er iets met de verbinding zou zijn,  alles lijkt gewoon te functioneren, websites etc zijn gewoon te benaderen, heb ik de laptop verbonden met mijn hotspot van mijn telefoon (4G).  Nu kan ik beide software installaties wel voltooien .
 

Wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn dat dit niet lukte via mijn vaste Ziggo internet ( modem in bridge) , met een Draytek Vigor  2130 router.

 

 

 

Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites


@Pionewbie

 

Het gene wat je aangeeft met vooraf geïnstalleerde software op nieuwe laptops, is mij bekend.

 

in beide gevallen heb ik de vooraf geïnstalleerde software met behulp van de software makers, de software verwijderd. Daarna kreeg ik het probleem zoals in het begin van het topic heb omschreven.

 

(misschien staat dit topic in de verkeerde rubriek omdat het misschien een andere probleem is )

Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...