Ga naar inhoud


Oscam TVV Boxkey


Visatown

Aanbevolen berichten

Uno 4k SE met VTI, gereactiveerde smartcard van TVV (basic+ abo), CI-module.

Met de smartcard in de CI-module in de box: alles van TVV ontvangen.

Heb nadien de smartcard direct in de box geplaatst (zonder ci), en oscam + oscambutler geinstalleerd. Met dcc het bestand oscam.server aangepast (ident van de reader). Resultaat: bijna alle zenders  van TVV zichtbaar. Geen beeld op o.a. France2.

 

Nu lees dat ik een boxkey nodig heb om wel alles te zien.

Mijn vraag: heb ik zo'n key, en, zo ja, waar kan ik die vinden?

Ik vraag dus NIET een boxkey te krijgen of te copiëren of ergens te downloaden.

 

Ondertussen de card terug in de Cimodule in de box.

 

Dank u.

 

aangepast door Visatown

VU+ UNO 4k SE DVB-S2X -Technisat Digiplus UHD S - Triple LNB Quad (19.2E, 23.5E, 28.2E).

Terug in hun doos: M7 MP201 - M7 SAT801 - TVV losse smartcard met Basic+ abo (TVV opgezegd)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Die ga je niet vinden. Die zit geïntegreerd in de gecertificeerde ontvangers en de witte CI module.. Is deel van van de extra beveiliging.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is geen boxkey voor TVV.  Wel kun je de kaart in native nagra mode draaien maar dat werkt niet met boxkey.  Maar voor zover ik weet gaat er op dit moment niks extra's mee open. 

 

Ik weet niet waar je die France2 vandaan haalt, want op 13 oost (telesat) zou die dacht ik moeten werken.  Welke zenders werken er nog meer niet?  

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor de reactie.

 

Ik heb een pdf (14 pagina's) gedownload, "Hoe Oscam configureren.pdf".

Hierbij een citaat  daaruit:

#===============begin citaat

Hoe Oscam configureren

.....

3. Configuratie voor speciale gevallen.

3.1 CanalDigitaal, TV-Vlaanderen, Télesat

Van de pakketten Canal Digitaal FamilieHD, Canal Digitaal EntertainmentHD, Canal Digitaal Fox Sports International, TV Vlaanderen Basic, TV Vlaanderen Basic+, Télésat Basic Light, Télésat Basic, Télésat Basic+ en Télésat L’espace Ciné kunnen niet alle kanalen meer gedecodeerd kunnen worden met OSCam en je dus het nieuwste type CI-module met het witte etiket nodig hebt.

Echter deze kanalen kunnen ook met Oscam gedecodeerd worden.  Hiervoor is een Sessionkey nodig.

Het gaat om volgende zenders:
...
TV-Vlaanderen:Fox Sports 2 HD International, Mezzo HD, Motors TV HD, France 2 HD
...
Indien U deze key kent kunt U die invullen bij de reader die de juiste kaart bevat bij:
boxkey                        =

....

#===============einde citaat

 

Deze handleiding is wat oud denk ik (Fox Sports 2 HD International en Motors TV HD komen niet meer voor in de laatste zenderlijst van TVV).

France 2 HD (en Mezzo HD)  is exclusief met Basic+ te bekijken.

 

Met oscam zwart scherm bij:

Eleven Pro League NL

Mezzo HD

Insight TV UHD

France 2 HD

 

Met card in CI zijn die kanalen wel te bekijken (behalve Insight TV UHD, waarschijnlijk omdat ik geen UHD tv heb) , dus ook alle anderen "exclusieve" Basic+ kanalen).

VU+ UNO 4k SE DVB-S2X -Technisat Digiplus UHD S - Triple LNB Quad (19.2E, 23.5E, 28.2E).

Terug in hun doos: M7 MP201 - M7 SAT801 - TVV losse smartcard met Basic+ abo (TVV opgezegd)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is een hele oude handleiding en FOX sports 2 is nooit bij TVV beschikbaar geweest gezien dat een NL zender is.   Ze bedoelde NANO 01 maar dat wordt niet meer gebruikt. 

 

-Eleven Pro League NL kun je openen door   M: 1818:00006C 0100:00006C in je oscam.dvbapi te zetten. (Dit is een truckje wat alleen werkt omdat ze nagra mode nog niet afdwingen) 

-Mezzo HD ga je niet kunnen zien want die is alleen native nagra. 

-Insight UHD is alleen met viaccess codering maar is er wel een HD variant. 

-France 2 HD werkt dacht ik via 13 oost. 

 

 

 

 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

France 2 zit i.d.d. op de HotBird. Bij TVV mag je die zien als je Basic+ hebt..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb zojuist  even gekeken voor de zekerheid, hij bedoeld toch France 2 van 19 oost want daar zit 

 

2020/08/28 12:52:29 2C552752 c (dvbapi) Demuxer 1 ecmpid 4 CAID: 1818 ECM_PID: 02A1 PROVID: 00006C

 

Die van hotbird heeft geen TVV ident meer, alleen telesat. Maar die van 19 oost is ook nagra mode. 

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je wel een DVB-S2X tuner nodig of eentje die multistream aankan

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En een mogelijkheid om deze positie te ontvangen....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

reaktie was juist maar onvolledig :)

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...