Ga naar inhoud


beeld en geluid kwaliteit Joyne


Hvdp

Aanbevolen berichten


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo.

Ik neem aan, dat je met C+ Canal Digitaal bedoeld.

Ik had eerder een abonnement bij Canal Digitaal en sinds ruim een jaar bij Joyne.

 

De beeldkwaliteit bij Joyne is zeker niet minder dan bij Canal Digitaal.

Een aantal zenders wordt bij Joyne in HD aangeboden, die bij CD in SD aangeboden worden (bijvoorbeeld SBS 9 en RTL Z).

Alhoewel Eurosport NL niet meer aangeboden wordt door CD was ook Eurosport 2 altijd in HD bij Joyne (CD: SD).

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo.

Ik had in eerste instantie ook een opstelling met een 80 cm. schotel met 4 LNB's (Astra 1,2, Hotbird en 9 Oost).

Ik had Astra 3 laten vervallen: weinig interessante FTA zenders.

 

Dat gaf bij zware regenval weleens uitval van de Joyne transponders.

Vandaar dat ik voor een aparte schotel voor 9 Oost  gekozen heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
57 minuten geleden, Hvdp zei:

ik wil overstappen omdat ik  bij 3 ontvangers het volledige pakket wil hebben wat bij Canal Digitaal onbetaalbaar is

Hoeveel ben je kwijt voor 3 CI modules en 3 volledige abonnementen?

 

Bedenk dat je bij Canaldigitaal met de juiste ontvangers een abonnement  (nog) intern kunt sharen.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ja, als je nieuw begint met Satelliet ontvangst.

 

Maar wanneer je gaat verhuizen naar Joyne begin je met 3 CI modules van rond de € 100,00 per stuk.

Of je registratie kosten moet betalen weet ik niet. ( € 30 per kaart???)

Ik ga ervan uit dat al je ontvangers CI sloten hebben.

Het duurt een tijd voordat je die 300 Euro terug verdiend hebt door het (op dit moment) lagere abonnement.

 

Joyne kan goedkoper zijn, doordat ze nog niet aan de mediawet hoeven voldoen.

Vanaf 100.000 abonnees zullen ook zij transponders moeten huren voor de verplichte 30 kanalen.

 

En voor het vakantiehuis neem je gewoon een kaart mee van huis.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Weet je ook na hoeveel tijd je de investering hebt terug verdiend?

Als ik het juist heb, betaal je 3 *€ 69 + in totaal € 50 registratie kosten?

 

 

Dat kan anderen over de streep trekken.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

https://www.joyne.nl/nl/file/20180524124312/284/index.html

Is dit op hun website dan een oude prijslijst?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als Joyne een losse kaart had was ik allang over gegaan. Een CI(+) komt er bij mij niet in! Heb van de zomer een 'krijgertje' T64 op Eutelsat 9° gericht en zo Joyne ingelezen. Maar 3 open zenders en die waren prima van kwaliteit. Absoluut niet slechter dan Canal Digitaal.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...