Ga naar inhoud


Afmetigen channelmaster 1,2 m


Denisdaf

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik dien de juiste maten te kennen van een Channelmaster van 1,2 meter.

Dit om eentje ( mijn eigen in België nog liggende naar ons huidige adres in het zuiden van Europa ) die ik wil verzenden te kunnen plaatsen binnen een verzendkist.

Het is dus de bedoeling dat ik de juist hoogte weet, de juiste breedte en indien mogelijk ook de grootste diepte. Bv gemeten alsof die schotel facedown op de vloer zou liggen op dat moment het hoogste punt. Kan iemand me die bezorgen of een link waar ik die kan vinden?

Alvast bedankt.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur terug, RimaNTSS zei:

Fysieke afmetingen 131x121x20cm, gewicht 10 kg.

Vriendelijk bedankt. Als ik vragen mag heb je die zelf gemeten of zijn die gewoon ergens terug te vinden op het net? Zo ja, waar?

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, RimaNTSS zei:
Ik heb mezelf net gemeten. En vergeet niet dat je naast de spiegel ook de houder en feedarms met LNB-houder nodig hebt.

Daar geen probleem. Was gewoon om te weten op welke manier hij in een kist zou kunnen passen, samen met andere zaken. Bv een aantal met te verhuizen spullen, gevulde bananendozen.

De feedarms zullen dan wel in dezelfde kist gaan, maar los van de LNB houder en de schotel.

 

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Sprietje zei:

Het zal wel kloppen wat RimaNTSS  schrijft. In de pdf-file staat 122 x 132cm, zie bijlage.

 

Channel Master.pdf 164.78 kB · 2 downloads

Vriendelijk bedankt Sprietje.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het over Channelmaster gaat, klopt het denk ik altijd, wat RimaNTSS schrijft.

Geen reden om te twijfelen. :)

Grootste verzamelaar van Channelmasters.

 

(Grappige vertaling van: I've just measured myself....)

 

Groet,

A33

aangepast door a33
  • Like 1

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, a33 zei:

 

(Grappige vertaling van: I've just measured myself....)

 

 

Had dan ook "I've Just measured it myself" moeten zijn. Dan was het wel goed gegaan.

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...