Ga naar inhoud


Radio Monique 918


astro iris

Aanbevolen berichten


2 uren geleden, astro iris zei:

Er liggen er trouwens heel wat op hoor. Nu ja hij was de braafste niet, maar was wel een kleine garnaal in vergelijking met degene die nu in omroepland aanwezig zijn. Als je ziet hoeveel miljoenen die binnen rijven, daar kon deze simpele ziel niet tegenop. Hij heeft wel veel vreugde gebracht bij zijn luisteraars. Zo zijn er nog enkelen hoor van die piratenbazen en ja enkelen met een schaduwkantje.

 

Tja, natuurlijk vond ik de tijd van de piratenzenders ook leuk en luisterde iedere dag. Zelfs op school tijdens de praktijklessen stond de radio op Noordzee.

Het was vooral Veronica, die het NL omroepland door elkaar brachten. Noordzee in wat mindere maten.

 

Echter...het waren allemaal gangsters.

Kijk naar Bull Verwey,  de eigenaar van Radio Veronica, die een bomaanslag liet plegen op het schip de MEBO II van Radio Noordzee. Een explosie met grote brand was het gevolg. Verwey ging een jaar de nor in met Hfl 100.000,- boete.

Of de eigenaren van Radio Noordzee, Meister en Bollier. Die via hun firma MEBO Ltd. in Zwitserland, ontstekers verkochten aan de Geheime Dienst van Libiye. Daarmee werd later de PanAm 103 Boeing opgeblazen boven Lockerbie met 270 doden als gevolg !!!!

Ze verkochten dezelfde ontstekers aan de Stasi in de DDR.

En over Silvain Tack heb ik het een paar postings terug al gehad. Ook al zo´n kornuit.

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Tonskidutch zei:

heb je dat op cassetterecorder of spoelenrecorder/bandrecorder ?

blijft dat zo lang goed op tape?

Nee zijn geen eigen bandjes, die zijn al jaren geleden kapot gegaan.  Die waren van een oude band recorder, je weet wel, twee grote spoelen.  Maar ik heb hier een paar lp's liggen met de zeezendergeschiedenis, die heb ik ooit op de kop getikt in Hulst in een platenzaak. Ik moet nog ergens ook een cd liggen hebben, maar die zit ergens in een doos op de zolder.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Droog, donker en koel bewaren.

Mijn VHS banden uit 1979 zijn nog prima af te spelen.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ja, ik heb nog een werkende S-VHS Camcorder.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

 

Of de eigenaren van Radio Noordzee, Meister en Bollier. Die via hun firma MEBO Ltd. in Zwitserland, ontstekers verkochten aan de Geheime Dienst van Libiye. Daarmee werd later de PanAm 103 Boeing opgeblazen boven Lockerbie met 270 doden als gevolg !!!!

 

Geloof er niks van.

11 uren geleden, astro iris zei:

Nee zijn geen eigen bandjes, die zijn al jaren geleden kapot gegaan.  Die waren van een oude band recorder, je weet wel, twee grote spoelen.  Maar ik heb hier een paar lp's liggen met de zeezendergeschiedenis, die heb ik ooit op de kop getikt in Hulst in een platenzaak. Ik moet nog ergens ook een cd liggen hebben, maar die zit ergens in een doos op de zolder.

 

Ik zoek eigenlijk de digitale versie van die zeezender programma´s op Mi Amigo. Zou dat ergens te vinden zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nostalgie alom.

Maar nog geen landelijke dekking voor radio Monique.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, astro iris zei:

zou er nu een stream zijn op internet radio's

http://149.210.204.166:8004

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...