Ga naar inhoud


Komend weekeinde F1 in Bahrein


Sprietje

Aanbevolen berichten


Max drukt het eerst ook een beetje anders uit. En dan krijg je een shitstorm. Dus corrigeerde hij zich.

Quote

‘Ik ben verkeerd begrepen en bedoelde het anders. Wat ik probeerde te zeggen is dat wij als coureurs de risico’s kennen als we in de auto stappen. Als iemand twijfels heeft, dan moet hij overwegen te stoppen,’ zegt de Formule 1-coureur in een persbericht van zijn renstal Red Bull Racing.

 

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

Max drukt het eerst ook een beetje anders uit. En dan krijg je een shitstorm. Dus corrigeerde hij zich.

 

Daar waar Lewis Hamilton enigszins genuanceerd antwoordde, kwam Max Verstappen met een veel directer antwoord. "Ik begrijp niet waarom je niet zou racen. Als jouw rijder niet wil racen en ik zou de teambaas zijn, dan zou ik hem zeggen dat hij nooit nog in dat racezitje zou zitten. Ja, als ik de teambaas zou zijn, dan zou ik hem eruit gooien.”

 

"We zijn geen mietjes, kom op! Het gebeurt helaas, zo’n crash, maar om dan te zeggen ‘ik rij niet meer’, dat kan ik niet begrijpen," aldus Verstappen.

 

 

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201201_92365644

 

Mijn medelijden is groot als je supporter bent van zo een gek, zot, idioot !

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu ja, een mooie aanvulling op mijn bericht. @Crazy Sat

Toch blijft de vraag of hij dat zo in Nederlandse taal gezegd heeft of dat de journalisten van nieuwsblad dat uit het engels vrij vertaald hebben.

Want zo geweldig zijn ze echt niet met hun vertalingen.

 

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijdens de persconferentie is Engels de voertaal. Later kan in een eigen taal een vraag worden gesteld, maar dan maar een van de drie.

 

Doet niets af aan de strekking van de uitspraak ondanks dat achteraf de scherpe kantjes eraf werden gehaald.

 

Je weet waar je aan begint in de Formule1 en janken doe je inderdaad, maar ergens anders.

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...