Ga naar inhoud


gevoeligheid ontvangers


gerrithoogeveen

Aanbevolen berichten


De Rebox heeft bij sommige modellen een 8PSK tuning probleem. Zoek even naar de topics van Audioniek... Aan de andere kant is vernieuwing ook niet slecht. De VU+Zero4K heeft een gevoelige tuner (vanwege de MIS functie)..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt mij als initiële vraag van @gerrithoogeveen niet zo belangrijk wat die oude koe kon.

Er zijn meerdere leuke receivers.

De setup met twee Vu+ Zero4K is zeker niet verkeerd.

Maar ik had er een Twintuner als hoofdbox voor gekozen naast de Zero.

Dan hebben we het over de UNO4K SE en een Zero4K.

cheers

 

MoonDial

Pat Metheny

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem is nog dat hij een 'loop-through' eist en die vind je op moderne ontvangers niet meer.... Dat wordt dus in ieder geval extra kabels trekken....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Mimisiku zei:

Probleem is nog dat hij een 'loop-through' eist en die vind je op moderne ontvangers niet meer.... Dat wordt dus in ieder geval extra kabels trekken....

Ik zit hier niet met een vaste schotel maar met een draaibare opstelling. Hoe moet ik dat gaan doen als er geen loop op de eerste ontvanger zit waar de kabel binnen komt?

12 uren geleden, Mimisiku zei:

Probleem is nog dat hij een 'loop-through' eist en die vind je op moderne ontvangers niet meer.... Dat wordt dus in ieder geval extra kabels trekken....

de octagon sf8008 heeft wel een loop, misschien moet ik daar maar voor gaan dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, Mimisiku zei:

Probleem is nog dat hij een 'loop-through' eist en die vind je op moderne ontvangers niet meer.... Dat wordt dus in ieder geval extra kabels trekken....

Helemaal mee eens.

gewoon een extra coax trekken.

Loop-Through heb ik nooit gebruikt, ik heb destijds 3 coax kabels naar binnen getrokken (Pope); 1 heb ik aangesloten op mijn Stab Italia voor de rotorbesturing via USALS naar mijn NanoXX (die heeft 2 tuners) daar heb ik dus 2 coax kabels op staan, die 3de coax kabel heb ik aangesloten op een andere ontvanger (waar ik bijna nooit naar kijk).

Ik heb gewoon een quad lnbf, alles werkt prima.

 

Lees mijn handtekening.

 

Iedereen een goede Kerst en een gelukkig 2021

D-box

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...