Ga naar inhoud


PC met win-xp blijft hangen tijdens startup


Jan Ambers

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Lees dit eens...

 

Microsoft Office Access 2010 kan niet worden gestart. Er ontbreekt een vereist onderdeel: msvcrt.dll. Installeer Microsoft Office Access 2010 opnieuw.

 

https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=msvcrt.dll+windows+xp

 

 

Wanneer dit bestand beschadigd is door een virus zal je eerst dat moeten verwijderen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Jan Ambers zei:

ik gebruik openoffice en geen MSOffice

 

Het heeft niks met Office of OpenOffice te maken. Het is een Visual C++ run-time library. Alle software die geschreven is met Visual C++ zal problemen geven bij het ontbreken van de juiste versie van de library.

 

1 uur terug, Jan Ambers zei:

Hoe start ik progr per programma op door voor elk programma de enter toets te drukken als toestemming?

 

Hier kan ik geen chocola van maken.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

msvcrt.dll

ik had het probleem begin 2018 ook omdat ik een nieuwe software update van Draftsight op de pC installeerde.

Niets werkte meer naar behoren zodra ik dat programma opgestart had en enkele commando's gegeven had.

 

Dus het is bij verschillende programma's terug te vinden en als je die foutmeldingen over deze dll op Microsoft leest en je denkt eerst aan het msvcrt.dll zelf maar het zijn de programma's die een fout bevatten. Ik heb er meerdere weken met de support van Dassault en Microsoft support over geemailed tot er eindelijk een SP1 patch voor kwam.

 

Je moet tijdens vorige week en deze week iets hebben geinstalleerd of geupdate waar een bug in zit, zou mijn conclusie zijn. En diezelfde start ook automatisch op.

 

 

aangepast door Tonskidutch
2x zelf verwijderd

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ze starten niet vanzelf op. Het zijn geen programma's maar library DLL's. Die worden aangeroepen door Draftsight in jouw geval. Het leuke is dat er verschillende versies op je PC aanwezig kunnen zijn en ook moeten zijn omdat het ene programma versie X nodig heeft en het andere versie Y. De zogenaamde DLL Hell

 

https://en.wikipedia.org/wiki/DLL_Hell

 

In mijn eerdere link staat uitgelegd hoe je kunt proberen de verschillende versies weer te installeren.

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
1 uur terug, Tonskidutch zei:

Je moet tijdens vorige week en deze week iets hebben geinstalleerd of geupdate waar een bug in zit,

Of niet meer compatibel is met een Operating systeem uit 2001.

En wanneer je het werkend hebt, en de computer weer met het internet verbindt, kan je zo maar weer opnieuw moeten beginnen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Psychosammie zei:

Nee ze starten niet vanzelf op

de dll niet neen, dat leek mij duidelijk.

maar een nieuw of geupdate programma dat die ddl gebruiken wil.

17 minuten geleden, ceesv zei:

Of niet meer compatibel is met een Operating systeem uit 2001.

kan ook, ja

 

beslist dat je ook eens kunt kijken naar avira in dat verband

dat ook een gedrocht is mbt updates en nieuwe versies.

 

 

aangepast door Tonskidutch
dat

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

 

Foutmelding:  Msvcrt.dll

Moet deze file door dezelfde file uit XP-3 vervangen worden of mag dit ook uit een andere versie zijn?

Hoe de juiste herkennen?

 

Die uit xp-3 gebruiken.

Beter nog:installeer dat servicepack,want dat voegt toch wel dingen toe

aangepast door Satneef

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het internet staat vol met dat bestand, alleen hoe je een betrouwbare site vindt, is de volgende vraag.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Jan Ambers zei:

Kunst zal zijn om de Msvcrt.dll te vinden

Je kunt niet zomaar een DLL downloaden en denken dat het dan weer werkt..

Zie mijn link hierboven.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Jan Ambers zei:

SPYBOT Search& Destroy

dat waren van die programma's die onbesuisd meer stuk maakten dan corrigeerden

naast avast (ofschoon ook niet de beste) ook totaal overbodig

en veel mensen met XP denken dat ze beter meer bescherming erop moeten installeren aan software programma's dan één goede.

 

18 uren geleden, Jan Ambers zei:

dat ik de WIN-XP-SP3nl install cd's nodig heb gehad

je zult ze uit 't package op die CD moeten extracten, daar zijn goede tips voor op internet hoe je dat doet

 

je blijft ermee rommelen en daarom stop met XP of ga voor Linux met Wine6

aangepast door Tonskidutch

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...