Ga naar inhoud


meerdere kaarten van CD in een VU+


joker55

Aanbevolen berichten

Zoals de titel al zegt:  kunnen meerdere kaarten (moduuls) van CD werken in een VU+ solo 4K.??

 

1.   Ik heb een tweede oranje kaart van CD (in het verleden was dit een werkend tweede kaart in een andere ontvanger boven.)  Hier wil ik het basic-light pakket op hebben van TV Vlaanderen, en in het tweede slot proppen in de VU+.  Beide kaarten dan via de softcam draaien.      Werkt dat?

 

2.  Werkt eventueel een TV Vlaanderen CI+ moduul, icm mijn huidige CD oranje kaart, beide in de VU+ ?

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Wanneet je de softcam goed programmeert, werkt dat.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

op vraag één mits jij nog een TVVlaanderen Light kan abonneren voor een losse Seca3 kaart JA

Maar ik denk dat je dat niet bij de helpdesk voor mekaar krijgt.

 

op vraag twéé Ja mits je die zenders voor TVVlaanderen toewijst aan de CI_Cam via het menu en uitsluit bij de oscam pid's op je Nederlands abo.

er is namelijk een overlap aan zenders op beide abonnementen

Pleasant Street

Tim Buckley

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, wat jij wil gaat niet! De oranje CDS kaart kan niet worden omgezet naar TVV. Je zou kunnen proberen een losse TVV kaart te bemachtigen. Deze heeft een familiefoto als logo...

In verband met de aangekondigde afschakeling van Seca3 is het handig om een witte CI bij CDS te bestellen..

M7CAM701 van CDS én de witte CI met een TVV kaart kunnen dan samen in de VU+

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tonskidutch  en  Mimisiku:    bedankt voor het heldere antwoord.

 

 nou, zo onderhand al een hele verzameling CI's en kaarten die zo de prullenbak in kunnen.  Al die oude CD kaartjes en ik denk al die CI.  Linksonder nog zo'n oude seasonkaart, voor de oudere bekende hardware en in combinatie met wallbanger en een programmer met de galaxykaarten kon je leuke dingen doen....liggen nu al ruim 15 jaar in de kast, mag/kan niet meer.

Maar die tweede CD kaart is niet meer te gebruiken, stond eerst een tweede pakket op van CD, maar heb ik al een poos geleden gestopt...  de onderste wordt nu gebruikt in mijn vu+voor het CD pakket

20210423_145957.jpg

aangepast door joker55

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...