Ga naar inhoud


Ziggo speedtest 75%


Aanbevolen berichten

Hoi,

Vorige week nog kreeg ik een info mail van Ziggo dat mijn internet snelheid verhoogd zou worden naar 300Mbit/s down en 30 Mbit/s up (van 250-25)

Ik teste daarnet nog voor de zoveelste keer en sta met 180 down en 3 up versteld.

Andere mensen ook zo'n tegenvallende snelheid?

 

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Was dat niet vanaf 1 mei?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

er stond ook in de mail dat je je modem moest herstarten

ik heb vorige week mijn modem 2 min van de stroom afgehaald en weer eropgezet en de test gedaan met meerdere speedtesten en kwam netjes tegen de 600 down aan en 40 up

vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k

2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Thuis glasfaser, gekozen voor 400/400 Mb abo.

1.000 Mb. Is ook mogelijk, kost iets meer.

Verbruik van 500 Gig per maand is normaal.

 

In Frankrijk echter ADSL met 1,2 Mb down en 200 kb up.

 

 

 

Glasfaser trunk kabel ligt ondertussen overal in Frankrijk, maar een locaal PoP zal nog wel een paar jaar duren.

 

Ik heb daarom in Frankrijk een Fritzbox voor 4G , met 150/50 Mb., maar met slechts 80 Gb volume per maand.

 

Dus tel uw zegeningen met Ziggo!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zouden er in Nederland nog gebieden zijn die het met een traag ADSL netwerk moeten doen?

 

Of is Ziggo landelijk voorhanden?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voordat ik verhuisde heb ik dat op adsl en coax eens vergeleken voor het nieuwe adres! Nou dat was wel een honderdvoud beter voor Ziggo.

 

De KPN heeft in grote delen van Maastricht rotte kabels uit de oertijd met stoffe bekleding liggen en in de dorpen erom heen is dat van locatie tot locatie ook hetzelfde geval. Die komen straks eens aan de beurt als glasvezel uitgerold wordt. Question is when?

 

Voor klanten bekijken wij wel vaker te koop aangeboden huizen en we doen dan meestal ook een internet - postcode check om een goede indruk te kunnen krijgen wat men koopt wat men kan aanpassen en wat in andermans handen ligt.

 

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, ceesv zei:

Of is Ziggo landelijk voorhanden?

Ziggo is alleen maar een alternatief als je ook tv via de kabel wil afnemen.

Volgens mij kan je geen 'internet only' afnemen bij Nederlandse kabelbedrijven...... maar misschien is dit in de loop der jaren veranderd, dat zou kunnen.

aangepast door Sverige
verbetering typefouten

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...