Ga naar inhoud


Hart onder de riem...


Con

Aanbevolen berichten

Idem.

 

En de homeopathie stond niet aan de basis maar de kruidengeneeskunde stond en staat aan de basis.

En teveel vit D is natuurlijk niet goed en te weinig vit B (hypo) is ook niet goed, dat klopt. Enzovoort, maar dat heeft weinig met kruiden te maken, behalve dat die stoffen daar ook in voorkomen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Kreeg zojuist bericht dat degene waar ik de besmetting heb op gelopen vandaag is overleden.

 

Dus een ieder die beweert dat het een griepje is zou zich toch eens beter in de materie moeten verdiepen.

 

Zelf heb ik nog steeds geen of weinig smaak en geur en kan de vermoeidheid elk moment toeslaan (nu inmiddels al wel 3 keer negatief getest) maar mag dan nog van geluk spreken dat het alleen dit maar is.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wees erg lang voorzichtig, Gerrit. Dochter in het onderwijs die het een jaar geleden kreeg heeft nu een probleem. Leerlingen gingen hun oksels of wat dan ook met deo spuiten hoewel ze hen verzocht had het niet te doen vanwege de stank. Maar nu dus nauwelijks stem meer hoewel ze dat nooit eerder had maar na covid dus wel. Je luchtwegen hebben een enorme klap gehad en bij degene die overleden is nog heftiger.

Hopelijk zit je niet in het onderwijs, want die moeten zonder bescherming weer aan de bak. Betekent weer velen die het onderwijs absoluut niet in willen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het met verflucht en met stof.

Probleem is dat ik het niet ruik maar na verloop van tijd begin het te kriebelen in je keel en blijf je maar aan het hoesten.

Eerder ook nooit problemen mee gehad en ga je daar ook weg dan is het met een half uurtje ook weer weg.

 

Boorde ik normaal een gat in hout of beton en dan het boorstof gewoon even wegblazen als ik nu diep adem haal en wat stofdeeltjes mee inadem dan is het meteen fout.

Tegen stof kun je wel een mondkapje gebruiken, maar dan kun je niet even het stof wegblazen.

Vandaar dat ik nu de accuboor pak (die blaast flink voor de koeling) en die nu gebruik om het stof weg te blazen.

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je heftig covid hebt gehad mag je er van uit gaan dat je de rest van je leven voorzichtiger moet zijn. Je luchtwegen hebben een enorme dreun gehad en als je reuk en smaak ook anders werden je hersenen ook. Daarnaast ook vele andere delen van je lichaam waardoor je veel sneller vermoeid bent dan voorheen.

Als ik boor, zaag of vijl doe ik al jaren een mondkapje op. Soms denk ik "ach het is maar een half minuutje" en dan kan ik het vervolgens bekopen.

 

Vermoedelijk ga je nog een tijd of lang reukproblemen houden. Je ruikt dan wel weer maar de waarnemingen kloppen niet. Je ruikt bv ijzerslijpsel terwijl het nootmuskaat is.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...