Ga naar inhoud


Ondersteund VU+ Solo 4k een CI+ module?


uncle

Aanbevolen berichten


Officieel ondersteund een vu geen ci+. Momenteel werkt een ci+ wel met vti firmware, zonder garantie, en niemand weet hoelang.

Het is dus een berekend risico om een vu te gebruiken met een ci+.

ik doe het al een jaar of 3à4.

Ik meen te lezen te hebben, dat het wel een neotion chip moet zijn die ci+.

 

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

En natuurlijk om wélke CI+ het hier gaat.. De M7-CAM701 b.v. gedraagt zich als een gewone CI en werkt zo in ieder image. De Ziggo Quantis 1.3 en SmarTV Nagra werken wél als CI+ en dan is VTI wel noodzakelijk....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is me als ik @uncle, zijn berichten teruglees niet helemaal duidelijk welke CI+ er bedoeld wordt.

Er zijn er heel veel meer die ondersteund worden (voor buitenlandse providers) en dat vindt je terug op vuplus-support in een overzicht dat Clemens gemaakt heeft.

 

Maar gaat het nu om de vervanging van een Joyne CI of welke?

In relatie tot aankopen bij bepaalde webshop kreeg ik ook al eens een telefoontje dat die keuze niet ging werken. Het image is zoals Mimisiku shcreef heel bepalend en welke CI+ aangekocht werd.

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon CI+ helper gebruiken.

Deze staat bij de meeste images (weer) in de feed bij systemplugins.