Ga naar inhoud


f1 tv gaat door


mereltje

Aanbevolen berichten


Vind ik niet... Als F1 fan moet je je abonneren op wéér een IPTV provider! Van gewoon kijken op je TV is er niet meer bij! Ziggo en HD+ zijn weggevallen voor de F1. Je mag dus buiten je reguliere abo even extra dokken en dan nog overgeleverd aan de kwaliteit van je internetverbinding..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag vinden wat je wil, het is gewoon €65 extra bovenop je reguliere abo waar F1 UHD gewoon inzat! HD+ kost €70 in een jaar voor 24 zenders inclusief F1!!!

Het is gewoon puur winstbejag. Lineair wordt 'ze' te duur, dus mag de consument extra dokken...

aangepast door Mimisiku

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Mimisiku zei:

Je mag vinden wat je wil, het is gewoon €65 extra bovenop je reguliere abo waar F1 UHD gewoon inzat! HD+ kost €70 in een jaar voor 24 zenders inclusief F1!!!

Is dat met ci module ? en de f1 van sky

effe gekeken

dit krijg je

HD+ is een nieuw zenderaanbod met HD kwaliteit. De programma's worden exclusief via de ASTRA satelliet uitgezonden. Momenteel zitten in het HDTV-programmapakket RTL HD, Sat.1 HD, ProSieben HD, VOX HD, RTL II HD, SIXX, kabel eins HD en Sport 1 HD in HD kwaliteit. Met deze ontvanger kunt u niet alleen genieten van alle vrij te ontvangen HD- en SD-programma's maar ook van de gecodeerde commerciële HD-zenders.

aangepast door mereltje

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet iedereen zal engels commentaar willen, Nederlanders horen graag Nederlands natuurlijk

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, alias haha zei:

Niet iedereen zal engels commentaar willen, Nederlanders horen graag Nederlands natuurlijk

F1 commentaar was net van Olaf Mol

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

HD+ is dit jaar (als vele andere) ook de uitzendlicentie kwijtgeraakt.. Via SKY zou nog kunnen, maar dan moet je dat via Duitse familie doen en gaat alleen met SKY hardware...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, alias haha zei:

Niet iedereen zal engels commentaar willen, Nederlanders horen graag Nederlands natuurlijk

Niet echt. Ik ben een echte motor/autosport kijker en luister alles in Engels of Duits.

Voor mij geen Frank en Patrick, en ook geen Olav en Jack.😬

 

aangepast door DirkDigler

VU+ Solo2, VU+ Zero

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is een hele simpele oplossing, gewoon de route van de illegale IPTV gaan volgen. 

 

Die hele content industrie verpest het voor zichzelf door telkens meer en meer te willen. En de providers zijn het probleem niet, die willen uiteraard ook wel verdienen maar dat is een schijntje vergeleken bij wat de content industrie wil. Bovendien worden ze door de content industrie onder druk gezet om de content te beschermen.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is natuurlijk alleen interessant voor diegenen die illegaal willen kijken! Ik bijvoorbeeld wil dat niet en blijf gaan voor legale oplossingen. Als dat niet meer mogelijk blijkt, houd het voor mij op.. Bij 'lijntjes' zit je met nog veel meer zeer.. Denk aan rotte servers, freezes, internet(snelheid) problemen... Het is simpelweg geen stabiel alternatief voor onbezorgd kijkgenot..

 

En tuurlijk: ik ben ook niet Roomser dan de Paus. Heb in het verleden ook wel gesnoven aan zo'n lijntje (mooie woordspeling), maar alleen maar ellende.. Nooit meer!

 

En dan praat ik niet over de boxen die ik met regelmaat mag instellen/repareren. Bijna allemaal alleen een lijntje en maar jammeren.. Voetbal(Sport) wat hakkelt...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote
3 uren geleden, alias haha zei:

Niet iedereen zal engels commentaar willen, Nederlanders horen graag Nederlands natuurlijk

Niet echt. Ik ben een echte motor/autosport kijker en luister alles in Engels of Duits.

Voor mij geen Frank en Patrick, en ook geen Olav en Jack.😬

 

De vraag is hebben jullie nood aan enig commentaar ? Hebben we niet genoeg met beelden in HD en het geluid uit een stadion of bij de F1 het geluid van de ronkende motoren en gierende banden. De commentaar die je zelf geeft is gratis...☺️

Dan kom je zeker genoeg aan je trekken bij de diverse feeds (al of niet in Biss). Indien je enkel je pijlen richt op de 19,2°E,23,5°E en/of 28,2°E dan weet je op voorhand dat je met dure abbo's en/of extrapaketten gaat te maken hebben.

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...