Ga naar inhoud


f1 tv gaat door


mereltje

Aanbevolen berichten

Tja , dat heb je dan met die betaalpaketten , irriterende commentatoren van het vierde knoopsgat en die vervelende reclameblokken om het kwartier , nee hoor.....

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


gaat dezelfde richting uit als cyclocross : organisatoren moeten afhaken doordat sponsors  wegblijven omdat het allemaal achter veel te dure betaal tv zit.Idem belgisch voetbal.Miserie omdat ook de clubs minder ontvangen.Wordt tijd dat er eentje opstaat en zegt dat er geen TV binnenkomt zodat ze alles opblazen.Gans dat spul is 2 jaar geleden in maffiahanden van italie en griekenland terechtgekomen.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er komt vast een omslagmoment. De klant pikt het niet meer en haakt uiteindelijk af.. Er zijn al families zat waar gewoon geen TV meer is. Alles via de mobiel/tablet. Kunnen ze allemaal naar hun eigen 'ding' kijken.. Tand des tijds, technische progressie.. Noem het hoe je wil... Bijkomend 'voordeel'.Je mist geen melding op je mobiel wat funest schijnt te zijn voor de jongere generatie. FOMO fobieën alom... Vandaag weer een griet frontaal op een auto geklapt.. Mobieltje was vast belangrijker..

  • Bedankt 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Mimisiku zei:

Er komt vast een omslagmoment. De klant pikt het niet meer en haakt uiteindelijk af.. Er zijn al families zat waar gewoon geen TV meer is. Alles via de mobiel/tablet. Kunnen ze allemaal naar hun eigen 'ding' kijken.. 


Waar jij, in mijn optiek dan, dit soort onzin vandaan haalt is mij een raadsel. Met name dan de passage “er zijn families zat waar gewoon geen TV meer is”. Ik heb contact met een X aantal redelijk grote electronicazaken en allen beweren dat de TV’s niet aan te slepen zijn. Dat er door de jeugd ‘anders’ TV gekeken wordt, dát zal best waar zijn, maar ook de jeugd kijkt graag Netflix op een iets groter scherm als hun tablet. Persoonlijk ken ik echt niemand die géén TV in huis heeft hoewel velen klagen dat de inhoud, zeker tijdens het ‘zomerreces’ bagger is. 

Of veel huidige ‘liefhebbers’ ook bereid zijn om een abonnement te nemen op Viaplay, dat moet ik nog zien. En dan haken op termijn, zoals anderen al opmerkten, de sponsors rap af vermoed ik. Ik kan enkel maar vermoedens uiten. 😉 Over een klein jaar zullen wij mogelijk meer weten. Zowel qua prijs, mogelijkheden en aantallen. 

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

F1tv pro is goed als je maar geen gebruik maakt van de officiële site of apps, want die liggen regelmatig plat door storing. Download Race control app in de windows store voor directe links naar de streams, dat werkt vlekkeloos. Of F1 tv viewer voor android smart tv, ook een fan app die wel werkt zelfs als de officiële site en app weer eens plat liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben in ieder geval blij dat F1TV Pro beschikbaar blijft in NL, dus dat vind ik goed nieuws. Voetbal en darten boeien me sowieso niet, dus liever F1TV dan voor Viaplay waarschijnlijk meer dan € 20,-/mnd gaan betalen.

Ik had eerst een F1 live timing abonnement, en sinds F1TV in Nederland beschikbaar direct een F1TV Pro abonnement.

 

F1TV werkt nu wel goed itt 2 jaar geleden. Dit seizoen (en vorig seizoen) maar weinig problemen gehad. Rob van der Pol's Race Control is inderdaad een aanrader, dan kun je je schermen tenminste indelen zoals je dat wil. Alleen synchroniseren is bij live uitzendingen een beetje tricky, maar ik zet gewoon alle streams tijdelijk op Nederlands, dan is het goed te doen. Moet op de TV (Ziggo) wel even de time shift inschakelen.

 

Ik kweeg de tip van F1 TV Viewer ook op Tweakers, maar nog niet geprobeerd, zal hem eens op mijn Formuler GTV installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ehhhhh.. Whatsup Doc?

  • Haha 2

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat t aanbod maar mooi versnipperen

Houdt vanzelf een keer op.

En allemaal is t maar een paar euro p maand

Maar onder de streep ben je de helft meer kwijt😂

 

Ik wacht met smart op de dag dat de 1e contentaanbieder die hieraan meedoet failliet gaat

 

Hopelijk krijgen we weer Sport7 taferelen.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...