Ga naar inhoud


Vivid en Penthouse Gold van pakket veranderd


alias haha
Ga naar oplossing Opgelost door Michel,

Aanbevolen berichten

Deze zenders zijn nu alleen te zien in het hoogste pakket van cd, tenminste, hier toch...

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites


Nou en? Zijn allemaal herhaallussen... Als je een week kijkt heb je ze allemaal gehad en kun je de eerste 3 jaar de zenders vergeten.....

 

Werken hier gewoon.. Bij de infobar staat Basic+. Hustler is nog Basic en de Dorcel XXX doen het alleen in viaccess. De nieuwe Penthouse Black alleen in Viaccess en Nagra...

IMG_1432.PNG

aangepast door Mimisiku

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, alias haha zei:

Deze zenders zijn nu alleen te zien in het hoogste pakket van cd, tenminste, hier toch...

 

Totaal overbodig dat jij dit bericht hier post want die 2 zenders zitten al heel lang in het hoogste pakket en zijn niet van pakket veranderd zoals jij hier beweert. Heb jij niks beters te toen of zo?

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

21 minuten geleden, erwin05 zei:

Heb jij niks beters te toen of zo?

Als je niet normaal kunt doen erwin, ga je maar ergens anders spelen.

Ik heb hier een entertainment kaart en top met alles er op en der aan, behalve het voetbal, eerst kon ik ze met het entertainment pakket ontvangen, sinds vandaag alleen met mijn top kaart, en hoe die abbo's nu allemaal heten weet ik niet.

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Houden we het vriendelijk naat elkaar, iedereen doet zijn best kennis en ervaring te delen!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan kun je deze gehele post verwijderen want het voegt niks toe en is gebaseerd op een leugen want er is niks veranderd die 2 zender zitten al in het hoogste pakket (Royaal) niks nieuws dus totale onzin dit.

 

Er wordt beweerd dat 2 zenders van pakket zijn veranderd terwijl deze zenders al jaren in het Royaal pakket zitten. lekkere ervaring is dit dan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hij schrijft wat hij waarneemt, je weet bij Canaldigitaal nooit welke kaart iets wel en niet weergeeft.

 

Er was verleden week ook zoiets meet Leo tv, die kon ik ook nooit zien en sinds verleden week wel.

 

Erwin, dat jouw kaart het wel of niet weergeeft wil niet zeggen dat andere kaarten anders kunnen reageren.

Het is niet aan jouw om de waarnemingen van anderen in twijfel te trekken, je kan wel je eigen waarnemingen daar tegenover zetten.

 

Daarvoor is een forum onder meer bedoeld, het uitwisselen van ervaringen.

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat schrijft hij niet hij schrijft dat er 2 zenders van pakket zijn veranderd en dat is niet zo dat staat nergens en die zenders zitten al in het hoogste pakket dus is deze post onzin.

 

Als er zenders die in zijn pakket zitten het niet doen is dat een ander verhaal dan TS hier schrijft.

 

Cees ik vind dat jij dan wel terug naar school mag want TS heeft het toch echt over dat er 2 zenders van pakket zijn veranderd.

 

Mijn ervaring met Cees is dat hij niet ingrijpt, alles maar toe laat dat zag ik laatst met Codx die ook heel ver ging en er werd niks aan gedaan.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, alias haha zei:

Gaap..

 

Ja er lopen wat moderatoren rond in dit forum. De een weet het nog beter dan de ander.

Een moderator modereren, het moet niet gekker worden.

 

Ik ben in ieder geval wel blij met je melding want ik kan die zenders niet meer ontvangen, ook niet met het royaal pakket, met een losse kaart.

Mijn voorlopige conclusie is dat CDN nu per gebruiker kanalen kan afschakelen en ze dat nu aan het demonstreren zijn.

Ik laat het maar zo. Wellicht gebruik ik het tegen ze omdat ik er eigenlijk vanaf wil maar nog een lopend jaarcontract heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Old Satterhand zei:

 

Ja er lopen wat moderatoren rond in dit forum. De een weet het nog beter dan de ander.

Een moderator modereren, het moet niet gekker worden.

 

Ik ben in ieder geval wel blij met je melding want ik kan die zenders niet meer ontvangen, ook niet met het royaal pakket, met een losse kaart.

Mijn voorlopige conclusie is dat CDN nu per gebruiker kanalen kan afschakelen en ze dat nu aan het demonstreren zijn.

Ik laat het maar zo. Wellicht gebruik ik het tegen ze omdat ik er eigenlijk vanaf wil maar nog een lopend jaarcontract heb.

Heb jij het nu over mij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, erwin05 zei:

Dan kun je deze gehele post verwijderen want het voegt niks toe....

 

1 uur geleden, erwin05 zei:

...

Mijn ervaring met Cees is dat hij niet ingrijpt, alles maar toe laat dat zag ik laatst met Codx die ook heel ver ging en er werd niks aan gedaan.

 

12 minuten geleden, erwin05 zei:

Heb jij het nu over mij?

 

Wat denk je zelf?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...