Ga naar inhoud


Vivid en Penthouse Gold van pakket veranderd


alias haha
Ga naar oplossing Opgelost door Michel,

Aanbevolen berichten


Cees is een slappe moderator omdat hij alles toe laat Codx kon gewoon zijn gang gaan.

 

Forum regels doet Cees niet aan.

 

Hoe Codx mij behandeld daar heb ik jou nog niet over gehoord dat is heel vreemd waar het echt om draait daar heb jij het niet over en gaat direct cees verdedigen.

 

Dat noem ik pas beledigend zelfs heel smerig.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog meer mensen die mij er helemaal door heen willen halen en die anderen maar hun gang laten gaan ook al overtreden die elke regel?

En uitspraken doen als:

Ja ook daar laat je zien dat je psychisch niet in orde bent.  Met hoeveel figuren ga je nog ruzie maken? 

 

Raar verhaal,  als je ESPN2 HD in Rijk stopt, ja wie gaat er dan nog ESPN Compleet abo nemen? 

 

En ik stel alleen maar vast dat er weinig klopt van die zenderlijst en ze rare keuzes maken.  

 

Dat jij er tijd in steekt om wijzigingen te melden moet je zelf weten, blijkbaar vind je dat we jou daarvoor moeten aanbidden ofzo. 

 

Maar als je niet tegen ook maar het kleinste beetje commentaar kunt wat niet eens op jou gericht is. Dan ben je toch een heel zielig mannetje.   

 

@CeesV, kun je dit instabiele figuur z'n pilletje geven voor dat hij psychotisch wordt?  Als je al zo over de rooie geraakt van een

vraag.  

 

Cees is naar mijn mening een slechte moderator die totaal niet optreed en dat zegt dan wel veel over dit forum.

 

Ik kan op dit forum nog niet eens een nieuwe zenderlijst plaatsen met de veranderingen of de gekken vlieger er gelijk op af met vragen die niet te beantwoorden zijn en ben er dan ook maar mee gestopt want alles wordt kapot gemaakt of wordt als lastig bestempeld.

 

Ik maakte die zenderlijst uit vrije wil en niet zoals die Codx schrijft om aanbidden te worden die persoon heeft ze niet op een rij maar zo is het nu eenmaal op een forum.

 

 

 

aangepast door erwin05
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet je wel het hele verhaal er bij zetten Erwin05, dat komt het helemaal in een andere context namelijk. En het heeft ook niks met mij te maken. 10 uur geleden had je nog problemen met een ander.    

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op forum tuig als jou die alles maar op de kop zet reageer ik niet meer jij bent gewoon een zieke geest die alles verstoord zeker een narcist.

Als ik een zenderlijst plaats dan word meneer jaloers en kan het niet hebben dat iemand iets doet of beter is dat is jou karakter.

 

een zielig ventje die alle kapot maakt meer ben jij niet.

aangepast door erwin05
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
  • Oplossing

Tipje: Als je ongesteld bent kan je deelnemen aan een discussie op een forum beter vermeiden. 🥸

  • Bedankt 2
  • Haha 1

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...