Ga naar inhoud


Vivid en Penthouse Gold van pakket veranderd


alias haha
Ga naar oplossing Opgelost door Michel,

Aanbevolen berichten

51 minuten geleden, Old Satterhand zei:

 

Ja er lopen wat moderatoren rond in dit forum. De een weet het nog beter dan de ander.

Een moderator modereren, het moet niet gekker worden.

 

Ik ben in ieder geval wel blij met je melding want ik kan die zenders niet meer ontvangen, ook niet met het royaal pakket, met een losse kaart.

Mijn voorlopige conclusie is dat CDN nu per gebruiker kanalen kan afschakelen en ze dat nu aan het demonstreren zijn.

Ik laat het maar zo. Wellicht gebruik ik het tegen ze omdat ik er eigenlijk vanaf wil maar nog een lopend jaarcontract heb.

Dat kunnen ze zeker! Er zijn 64-bits in de PBM. Er zijn standaard combinaties die veelel hetzelfde zijn per pakketdeel:

80000000000 kaart gedeactiveerd

C0000000000 vrije kanalen (zijn die er nog?)

C0400000000 basispakket 

C0800000000 Multiroom Rijk

E8000000000 Entertainment HD + Film1

 

Maar er zijn diverse varianten (wellicht voor klanten die klagen en zo extraatjes krijgen)?

 

Mijn PBM ging zonder reden van E800000000 naar F90000000000 met geen enkel merkbaar verschil in het pakket...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

En voor wat de titel betreft, voor ts zijn die zenders van pakket veranderd.

 

Maar waar het om gaat, een lid constateert iets en doet er melding van.

 

Niets mis mee, toch.

 

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een zender die al in het hoogste pakket zit kan niet van pakket veranderen cees die blijft altijd in het hoogste pakket.

 

Ik zag gisteren ook een ufo landen en er stapte aliens uit pfffff wat een laag forum is dit je mag mij hier uitschrijven Ceesv.

 

Graag een verzoek om uitschrijving per direct ik heb hier niks meer te zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, erwin05 zei:

 

Ik zag gisteren ook een ufo landen en er stapte aliens uit pfffff wat een laag forum is dit je mag mij hier uitschrijven Ceesv.

Klopt. Ze kwamen een biertje drinken.. Hebben ze thuis niet...

aangepast door Mimisiku

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Mimisiku zei:

Dat kunnen ze zeker! Er zijn 64-bits in de PBM. Er zijn standaard combinaties die veelel hetzelfde zijn per pakketdeel:

80000000000 kaart gedeactiveerd

C0000000000 vrije kanalen (zijn die er nog?)

C0400000000 basispakket 

C0800000000 Multiroom Rijk

E8000000000 Entertainment HD + Film1

 

Maar er zijn diverse varianten (wellicht voor klanten die klagen en zo extraatjes krijgen)?

 

Mijn PBM ging zonder reden van E800000000 naar F90000000000 met geen enkel merkbaar verschil in het pakket...

Waar is deze PBM voor?

E000000000000000  

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, erwin05 zei:

 

Totaal overbodig dat jij dit bericht hier post want die 2 zenders zitten al heel lang in het hoogste pakket en zijn niet van pakket veranderd zoals jij hier beweert. Heb jij niks beters te toen of zo?

 

Ondanks dat je gelijk hebt, deze zenders zaten al veel langer officieel in het entertainment/royaal pakket kan het overigens maar zo zijn deze zenders toch (tijdelijk) met een lager pakket open gingen, dat gebeurt vaker. 

 

Die "heb jij niks beters te doen opmerking" is van jou kant inderdaad TOTAAL OVERBODIG.  Het is de zoveelste keer dat je problemen maakt om helemaal niks.  Neem je eigen advies ter harte,  schrijf jezelf uit of neem een paar maanden vakantie. 

 

1 minuut geleden, Mojo zei:

Waar is deze PBM voor?

E000000000000000  

 

FreeToView pakket.. alleen de radio zenders en de zender vd maand gaat daar nog mee open. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minutes ago, erwin05 said:

Die zijn volgens TS naar een ander pakket gegaan lol.😂

Ik vind er niet veel leuks aan. Waar zijn die gebleven?

VuPlus SoloSE2 met OpenPLI
Gilbertini OP100L 100cm - MTI AP82-XT2N twin LNB - DG380 rotor
Locatie: 6.0E, 51.5N

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, erwin05 zei:

De enige dwaas op dit forum ben jij Codx met jou achterlijke vraag "Zijn die wijzigingen voor satelliet of IPTV want TV538 en NPO1 Extra zijn alleen IP zenders, bovendien ESPN2 HD was nooit met rijk pakket te zien."

 

Ja ook daar laat je zien dat je psychisch niet in orde bent.  Met hoeveel figuren ga je nog ruzie maken? 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stel die vraag maar aan Codx en niet aan mij.

 

Als jij het ok vind hoe Codx met mij omgaat hier op het forum ook in dat andere topic een vraag stelt die echt nergens op slaat moet jij met mij niet verder praten.

 

Er is er maar 1 hier die mensen afkraakt en dat is Codx en die slappe moderator van een Cees doet daar niks aan.

 

En als je alles goed vind wat Codx schrijft dan stelt dat van mij helemaal niks voor.

 

Codx kan dus blijkbaar alle domme vragen stellen die er maar zijn en daarna iemand flink afkraken want dat is telkens te lezen en wat doet de rest die valt mij aan nou wat een lekker forum is dit en die cees doet helemaal niks.

 

En dan vraagt er nog iemand wat ik wil bereiken die vraag is dan echt voor Codx.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...