Ga naar inhoud


"sid not found in PAT" voor een enkele zender hoe los ik dat op?


hcfreak

Aanbevolen berichten

Ik heb een poos geleden een  verklaring over deze melding voorbij zien komen op dit forum, maar dar kon ik als leek niet mee uit de voeten.

IK heb de VU+ UNO 4k SE met OpenPli  en ontvang o.a alle NPO/CD zenders (HD Family pakket) maar mijn favoriete Eurosport I HD blijft het zwart en zie ik deze melding.

Wat is dit en kan iemand mij makkelijk uitleggen hoe ik dat kan fixen? super veel dank alvast.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Eurosport bestaat bij CDS niet meer... Wel de gratis Eurosport Duitsland....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is mooi balen! Dit was dan vrij recent eruit genomen. 

Ik heb Eurosport Duitsland bekeken maar dat is SD eigenlijk niet om aan te gluren op een groot scherm.

Hoe stom is CDS dan wel niet? ergens een oplossing voorhanden bijvoorbeeld een andere provider (al is dat lastig dat weet ik).

Hoe lossen jullie zoiets op. Eurosport HD zal  alleen beschikbaar zijn in abo vorm niet FTA. Ik heb 4 LSB's : 3 x Astra en Hotbird.

 

de gouden tip als die al bestaat is welkom. In ieder geval toch nog bedankt voor dit slechte bericht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Eurosport 1HD kijken via een HD+ abo.

 

Eurosport 1 via Canaldigitaal is al wat langer weg, niet recent dus.

Mededeling CD

 

Astra 3B (23.5°E), 2021-01-14 Canal Digitaal: Eurosport HD Nederland heeft 12129.00MHz, pol.V verlaten

 

Als je hem nu pas mist, mis je hem niet echt.

 

Discovery wilde de hoofdprijs voor het gehele pakket, hetgeen tot een forse prijsverhoging zou hebben geleid voor alle abonnees.

Om die reden zal je het zonder Eurosport Nederland moeten doen, maar canal digitaal heeft nog veel andere sportzenders in hun pakket.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een abo op eurosport player nemen. Dan kun je zelfs nog meer kijken dan op de 2 zenders. En alles zonder reclame en ook uitzending en begin gemist.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben niet zo bekend met de player. Hij kost extra bovenop mijn CD abo nog eens 10 euro per maand dacht ik. Kan ik die App dan installeren op mijn Pana UHD player of kan ik beter een Apple TV aanschaffen?? (100 euro)

(een alternatief voor mij is een ethernet kabel verwisselen (een internet kabel die naar boven omwisselen voor een  interactieve TV kabel)  die vanaf de begane grond naar mijn Home Cinema gaat op de 2- e verdieping en een settop box van KPN met wel Eurosport HD naast mijn VU+ zetten)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...