Ga naar inhoud


nederlandstalige handleiding ws-6933 ?


tijert

Aanbevolen berichten


46 minutes ago, tijert said:

Bestaat er een nederlandstalige handleiding voor de WS-6933 of

zijn er voorbeelden over het gebruik van deze sateliet finder?

Even gekeken op dit forum

 

Dit is een Engelse versie die beknopter is dan de Duitse (die in deze thread een paar post voordien staat).  Nederlandse zul je tevergeefs moeten zoeken vrees ik.

aangepast door acguest
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dit is geen handleiding. Er staat bijv. nergens dat je aan de ws 6933 een coax-kabel moet aansluiten en die aan de lnb aansluiten.

Toevallig heb ik dat gezien, maar een duidelijk aanwijzingen van je moet dit en dan dat doen om verbinding te krijgen is er niet.

Ik ben volledig leek en weet niet zo goed hoe ik astra 1 en astra 3 op de schotel krijg.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je vraagt om een handleiding van de bediening van een satfinder, maar eigenlijk zoek je een handleiding hoe je een schotel uitricht.

 

Hoe je een schotel uitricht is hier veel lezen in het schotel forum, dan kom je allerlei voorbeelden tegen hoe je dat doet.

Daarna kan je met je WS6933 de fine tuning doen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...