Ga naar inhoud


whatsapp contact verwijderen


Gast peterp

Aanbevolen berichten

Een vriend van mij heeft een zeer korte relatie gehad met een vrouw , de relatie is verbroken maar de vrouw in kwestie blijft mijn vriend lastig vallen via whatsapp , terwijl zij niet in zijn whatssapp staat

Hij heeft mij gevraagd hoe hij haar kan blokkeren op whatssapp , ik heb het voor hem opgezocht en bij hem thuis uitgeprobeerd maar die vrouw staat niet in zijn whatsapp contacten (wat ik vreemd vind) ze staat ook niet in zijn telefoon boek , wie kan een oplossing vinden om haar te blokkeren op whatsapp ???

Link naar reactie
Delen op andere sites


Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Iedereen kan een whatsapp bericht sturen, het enige wat je nodig hebt is het telefoon nummer.

Je hoeft niet in het telefoon boek van de telefoon te staan.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo'n mail-order bruidje uit Verweggistan?

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gewoon het telefoon nummer blokkeren, het maakt niet uit of ze in het telefoonboek staat of niet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je blokkeert voor Whatsapp niet het nummer in je telefoonboek, maar in Whatsapp, zoals hierboven beschreven.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-8-2021 om 12:52, peterp zei:

maar die vrouw staat niet in zijn whatsapp contacten

 

Dat is ook het grote misverstand. Er zijn geen WhatsApp contacten.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je Whatsapp app. koppelt hoogstens telefoon nummers van gebruikers aan namen van je telefoonboek.

Staat het nummer niet in je telefoonboek zie je i.p.v. een naam het telefoon nummer.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo daar ben ik weer , Ben bij mijn vriend geweest en wat blijkt hij heeft twee smartphones en heeft de verkeerde aan mij gegeven , ja ik keek er wel van op dom ?? nou ja op zo,n leeftijd ?? maar op de tweede stond wel HAAR nummer in het telefoonboek en op whatsapp , dus in whatssapp haar geblokkeerd en HAAR nummer uit het telefoonboek , klaar is kees nouja hij heet FRANS , iedereen hartelijk bedankt voor het meedenken .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...