Ga naar inhoud


VU+ uno4kse met VTI, opnameknop werkt plotseling niet meer


alleyoop
Ga naar oplossing Opgelost door Tonskidutch,

Aanbevolen berichten

Eergisteren lukte het nog om een opname te starten met de rode opnameknop maar nu lukt dat niet meer, ik krijg dan de timer-editor op het scherm alsof ik op de Timer-knop heb geduwd. Ik heb dan eens geprobeerd met de iets andere remote controller van de soloSE maar die doet net hetzelfde, met de opnameknop van de afstandsbediening van de uno4kSE kan ik wel een opname starten op de soloSE dus het probleem moet bij het toestel zelf liggen. Een opname starten via het programmeren van de timer werkt dan weer wel dus aan het opnamepad of de HDD kan het niet liggen. Als laatste redmiddel heb ik dan wat plug-ins zitten verwijderen maar dit bracht ook geen soelaas. Wat kan ik nog meer testen?  

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij pauze kom ik terecht in de timeshift, ik heb die een minuutje laten lopen en met play krijg ik dan wat er via time-shift werd opgenomen, druk ik dan op stop dan krijg ik het opnamemenu te zien (wat eerder niet lukte) met bovenaan de mogelijkheid om de time-shift om te zetten naar opname.
Het goede nieuws is dat na deze handeling de opnameknop terug werkt en dit ook na complete heropstart van het toestel.
Bedankt voor de tip Tonskidutch, wel jammer dat we het raden hebben naar de werkelijke oorzaak, misschien een corrupte opname of timeshift?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of een overijverige Cavalier King-Charles spaniel die op de salontafel springt…..

image.jpg

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een donkere hond tegen een donkere achtergrond, nu weten we nog niets.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of heb ik m'n VU+ besmet met Covid19? Donderdag even bij de dokter met wat op een lichte verkoudheid leek en vrijdag kreeg ik van het labo te horen dat ik hetzelfde virus had waaraan al miljoenen mensen overleden zijn, was wellicht het minst leuke pdf'je dat ik ooit geopend had!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het bij een licht verkoudheidje blijft heb je gigantische mazzel; wel een afweer-opbouw en niet doodziek en geen enorme beschadigingen.

Gefeliciteerd in elk geval een klein beetje, helemaal als je niet gevaccineerd bent, want dan vroeg je om problemen..

Maar dus wel even in quarantaine.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad weinig last dankzij de dubbele prik met Pfizer en ondertussen al 3 dagen in quarantaine.
Het meest vervelende is nog het compleet ontbreken van geur- en smaakzin, of ik nu een stuk chocolade eet of een stuk zeep, ik zou het verschil niet smaken, maar het schuimen zou ik wellicht wel merken 😁   

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's keut, maar hopelijk herstelt het snel en waarschijnlijk veel sneller dan zonder de dubbele prik en dan had je mogelijk nu in het ziekenhuis gelegen.

Maar voorlopig even al dan niet sappig karton eten...

Maar fijn dat de VU weer prima werkt.🙂

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...